HR Assistant english + german
Méně než 2 týdny
ADECCO spol.s r.o.
Hlavní město Praha, Česko
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Zařazené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Actively reaching out to suitable candidates (e-mail/phone)
- Conducting interviews
- Providing timely feedback to candidates
- Collaborating with the team on various HR projects
- Daily communication in English
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Fixed-term contract (6 months) with the possibility of extension
- Competitive salary
- Friendly and supportive working environment
- Meal allowance (meal voucher allowance or card)
- Experience in recruitment within an international company
- Opportunities for professional growth
Požiadavky na zamestnanca:
- 1–2 years of experience in HR or in a similar role
- Strong communication skills and experience in customer service
- Excellent command of English (B2/C1) – daily working language
- German at a minimum level of B1
- Strong organizational and communication skills
- Ability to work independently, efficiently, and with attention to detail
- Flexibility, proactivity, and ability to multitask
- Team spirit and willingness to support others
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.