banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistentka do rodinné právní kanceláře

Včerejší

ManpowerGroup s.r.o.

Praha, Česká republika

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent


O pozici

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.

  • Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.
  • Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
  • Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
  • Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
  • Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
  • Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
  • Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.
  • Stravenkový paušál.
  • Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
  • Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
  • Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
  • Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.

Benefity



  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Příspěvek na Multisport kartu



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
  • Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
  • Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
  • Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
  • Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
  • Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
  • Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
  • Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.