Asistentka do rodinné právní kanceláře
Včerejší
ManpowerGroup s.r.o.
Praha, Česká republika
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.
- Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.
- Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
- Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
- Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
- Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
- Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
- Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.
- Stravenkový paušál.
- Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
- Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
- Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
- Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.
Benefity
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Příspěvek na Multisport kartu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požiadavky na zamestnanca:
- Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
- Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
- Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
- Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
- Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
- Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
- Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
- Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.