Vedoucí zákaznického servisu v automotive | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů
Méně než 2 týdny
ManpowerGroup s.r.o.
Jihomoravský kraj, Česká republika
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Středně pokročilá)
Zařazené
Manažment, Manažér reklamačného oddelenia, Vedúci servisu, Team leader
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máte zkušenosti s B2B zákaznickým servisem a chuť posunout se do role team leadera?
Jsme předním dodavatelem pro automobilový průmysl – rozšiřujeme své aktivity a vytváříme nový tým zákaznického servisu v Čejči, který doposud fungoval centrálně z Francie. Přidejte se k nám a podílejte se na budování nového servisního centra s evropským přesahem.
- Komunikace se zákazníky z celé EU – zajištění hladkého toku objednávek a informací
- Správa objednávek, dodacích termínů a interních procesů v ERP systému (M3 – zaučíme)
- Řešení dotazů zákazníků, kapacitních požadavků a specifických požadavků
- Spolupráce s výrobou, logistikou i obchodním oddělením
- Vedení malého týmu (aktuálně 2 lidé, do budoucna 4) a koordinace jeho činnosti
- Úzká spolupráce s centrálou ve Francii
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 týdnů dovolené
- 2 dní HO v týdnu po zaškolení
- Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
- Příspěvek na stravování, závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění / zivotní pojištění
- Bonusy, odměny ke mzdě
- Vzdělávací kurzy a školení
- Mezinárodní know-how a zázemí stabilní firmy
- Podpora při zaučení – kombinace školení v ČR i ve Francii
Benefity
- Částečný Home Office
- Stravenky
- Odměny ke mzdě
- Dovolená navíc
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na životní pojištění
- Vzdělávací kurzy a školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požiadavky na zamestnanca:
- Zkušený specialista ze zákaznického servisu (B2B)
- Angličtina na pokročilé úrovni (C1) – denní komunikace s vedením ve Francii
- Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení
- Ochota cestovat do Francie v rámci zaškolení (několikrát během ZD na několik dní)
Jaké znalosti se Vám pomůžou rychleji zapojit do práce?
- Znalost němčiny nebo francouzštiny
- Praxe s ERP systémy (SAP, M3 aj.)
- Předchozí zkušenost s vedením menšího týmu
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.