banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent /Asistentka právního oddělení

2 dny

SATPO management, s.r.o.

Holečkova, Praha 5, Česko

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

od 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka


O pozici

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Zajímá Tě svět nemovitostí a právo a chceš být součástí dynamického týmu, kde každý den přináší nové výzvy? Pak hledáme právě Tebe! Přidej se k nám jako Asistent/ka právního oddělení a získej příležitost rozvíjet své dovednosti, zkušenosti a stát se nepostradatelným článkem naší společnosti. Nabízíme Ti nejen stabilní pracovní prostředí, ale i atraktivní benefity, které Tě podpoří v osobním i profesním životě.

Co Tě u nás čeká

  • Jednoduchá podání – výzvy na dlužné nájemné, návrhy na KN, návrhy na OR, různé opakující se výzvy na spoluvlastníky, příslušná korespondence (např. doplnění podání na výzvu úřadu), základní a opakující se korporátní rozhodnutí
  • Administrativní podpora v rámci zpracování rozpočtů, vytváření nákupních objednávek v MS Dynamics 365 BC
  • Koordinace podpisů smluvní dokumentace (včetně zajištění notáře, podpisu statutárních zástupců)
  • Průběžná kontrola dlužníků (insolvence, OR, KN)
  • Evidence smluvní dokumentace
  • Obsluha datových schránek
  • Evidence jednotlivých lhůt plynoucích ze smluvní dokumentace
  • Přípravy podkladů k podpisu (např. vytištění smluvní dokumentace, včetně příloh; doplnění AML dotazníků)
  • Ostatní administrativní práce (kopírování, scan dokumentů, obvolávání úřadů, pomoc při ověřování podpisů)

Zamestnanecké výhody, benefity:

Co Ti můžeme nabídnout

  • Různorodou práci ve stabilní firmě, která Ti umožní neustále se zlepšovat
  • Přátelský pracovní kolektiv a neformální pracovní prostředí, kde se budeš cítit jako doma
  • Možnost rozvíjet své dovednosti a zkušenosti díky široké škále úkolů a odpovědností
  • Odpovídající finanční ohodnocení s možností růstu
  • Řádu zajímavých benefitů (MultiSport karty, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, 5 týdnu dovolené ročně, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova)
  • Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možnosti prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)

Požiadavky na zamestnanca:


  1. Psaní všemi 10
  2. Pečlivost, zaměřenost na detail, organizační schopnosti
  3. Výhodou praxe v advokátní kanceláři

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.