HR Business Intelligence Analyst / ČR
Pořád hledají
PERSONALITY, s.r.o.
Olomoucký kraj, Česko
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 80 000 Kč hrubého
+ variabilní složka mzdy + motivující finanční ohodnocení. Výši odměny společně posoudíme podle vašich zkušeností.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Bankovníctvo, Obchod, Finančný analytik, Obchodný analytik
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pro našeho klienta, etablovanou českou společnost, obsazujeme pozici HR Business Intelligence Analyst. Tato role je vhodná pro zkušeného analytika nebo analytičku se zaměřením na řízení lidských zdrojů. Na této pozici se budete primárně věnovat datovým analýzám, modelování scénářů a predikcím, které přímo ovlivňují rozhodování v oblastech rozpočtů, odměňování, náboru či organizačních změn.
Náplň práce a klíčové kompetence:
- Odpovědnost za plánování a sledování HR rozpočtů, zejména v oblasti mzdových nákladů a systému odměňování.
- Modelování dopadů různých personálních scénářů (např. nábor, změny mezd, fluktuace, povýšení) na finanční ukazatele.
- Pravidelné i ad hoc reporty a analýzy pro vedení společnosti.
- Úzká spolupráce s finančním oddělením a HR týmem s cílem zajistit správnost a konzistenci dat.
- Tvorba a rozvoj analytických nástrojů a dashboardů pro efektivní rozhodování v oblasti HR.
- Identifikace příležitostí ke zlepšení datových procesů a systému reportingu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Motivující finanční ohodnocení včetně čtvrtletních, pololetních a ročních bonusů
Flexibilní pracovní doba a zkrácený úvazek 7,5 hodiny denně
Dětská skupina pro děti do 3 let věku
Možnost kariérního růstu a kontinuálního vzdělávání (jazykové kurzy, interní i externí školení)
Příspěvek na stravování
Cafeterie systém – příspěvky na kulturu, sportovní a volnočasové aktivity
Multisport karta, slevy na produkty, dárkové poukázky a další zaměstnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní:
Všem uchazečům děkujeme za projevený zájem. Telefonicky budeme kontaktovat pouze ty kandidáty, kteří nejlépe odpovídají požadavkům našeho klienta.
Požiadavky na zamestnanca:
- Znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek, pokročilých funkcí; znalost Power Query výhdou
- Předchozí zkušenost s controllingem, ideálně v oblasti HR nebo financí
- Orientaci v oblasti odměňování a práci s HR daty
- Byznysové myšlení a schopnost vnímat širší souvislosti
- Přesnost, analytické uvažování a samostatnost
- Proaktivní přístup
- Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B1)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.