Administrativní pracovnice – správa parkovacích míst (až 40.000 Kč) #2622
Méně než týden
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Brno - město, Česká republika
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Špecialista verejného obstarávania
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Společnost ABC PARKING s.r.o., se sídlem v Brně, přijme do pracovního kolektivu administrativní pracovnici pro správu parkovacích míst.
V případě zájmu se nám neváhejte ozvat, budeme se těšit na osobní setkání :)
Náplň práce:
- Komunikace s klienty (telefonicky, e-mailem, osobně)
- Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst
- Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv
- Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace
- Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor
- Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)
- Řešení běžné provozní agendy
Požadavky:
- SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního směru)
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Anglický jazyk - slovem a písmem
- Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- Zájem o oblast nemovitostí a administrativy
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
- Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
- Stravenky od 3. měsíce
- 20 dní dovolené
- Zajímavá a pestrá pracovní náplň
- Firemní akce a večírky
- Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.