Hlavní účetní
Méně než týden
Worker&Work s.r.o.
Praha, Česko
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
od 70 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá), Ruština (Mírně pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Bankovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Špecialista reportingu
O pozici
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Funkční povinnosti samostatného hlavního účetního :
Zajištění úplného a správného vedení účetnictví všech společností ve skupině v souladu s českými účetními předpisy a případně mezinárodními účetními standardy (IFRS).
Daňová agenda – příprava a podání daňových přiznání (DPH, daň z příjmů, silniční daň, atd.), komunikace s daňovými úřady, spolupráce s daňovými poradci.
Zajištění souladu s legislativními požadavky v oblasti účetnictví, daní, evidence investic, majetku a finančních toků.
Finanční reporting pro vedení společnosti a investory – příprava pravidelných přehledů o hospodaření jednotlivých společností i celé skupiny.
Zpracování vnitřních směrnic a kontrolních mechanismů v oblasti účetnictví a finančního řízení.
Spolupráce s právním a investičním oddělením na transakcích, due diligence, a strukturování investic z účetního a daňového pohledu.
Správa účetních systémů a procesů, jejich optimalizace a digitalizace.Vedení a rozvoj malého účetního týmu, případně koordinace externích účetních služeb.
Co od vás očekáváme:
- znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1, ruského a anglického jazyka na úrovni minimálně B2
- ideálně rusky hovořící kandidát s výbornou znalostí češtiny a angličtiny na úrovni C2
- i v případě vysoké jazykové vybavenosti holding podporuje další profesní rozvoj zaměstnance, včetně oblasti daňové legislativy-
praxi na obdobné pozici
- výbornou znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů
- velmi dobrou orientaci v daňové legislativě ČR
- zkušenosti s MS Office 365 a účetním softwarem POHODA- ochotu učit se práci s nástroji umělé inteligence a schopnost samostudia (např. prostřednictvím portálů jako Zákony pro lidi)
- základní přehled o finančním řízení (v případě chybějící praxe nabídneme cílené zaškolení)
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a organizační schopnosti
- vysokou pracovní etiku, schopnost budovat zdvořilou komunikaci s kolegy i vedením
- schopnost rozlišit mezi profesionálním postojem a pasivním odporem, který může narušit chod společnosti
- silnou motivaci učit se, růst a zvyšovat svou konkurenceschopnost na trhu- schopnost hledat řešení i v neznámých oblastech, s postojem: „Nevím teď, ale zjistím a přijdu s návrhem řešení“
Co vám nabízíme:odpovídající finanční ohodnocenínotebook, mobilní telefon, stravenkový paušál 5 týdnů dovolenémožnost profesního růstu, vzdělávací kurzy a školenípřátelské pracovní prostředí a otevřenou firemní kulturukanceláře v centru Prahy
Nástup:Co nejdříve – ale na zkušeného kandidáta si rádi počkáme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Výhody
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální pracovní doba
Nemocniční dny/nemocniční dny.
Notebook.
Svačina na pracovišti.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.