Finanční specialista(ka) / Referent(ka) finanční agendy (junior / senior)
Dnešní
Onlio, a.s.
U garáží 1611/1, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost studijního volna
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Fakturant/fakturantka, Finanční analytik, Finanční ředitel/manažer, Finanční účetní, Účetní
O pozici
Do našeho finančního týmu v Onliu hledáme posily, které se chtějí podílet na každodenním chodu firemních financí. Pozice jsou vhodné jak pro juniora se základy financí nebo absolventa ekonomického oboru, tak pro zkušenějšího kolegu či kolegyni, který/á už má praxi ve financích nebo účetnictví. Rozsah odpovědností nastavíme podle vašich zkušeností.
Co budete mít na starosti?
Stanete se součástí finančního týmu skupiny Onlio a budete se podílet na jejím každodenním fungování.
- Digitalizace přijatých faktur a příprava podkladů pro platby.
- Agenda skupinové přefakturace.
- Kontrola bankovních účtů a pohybů na nich, práce s více měnami.
- Vedení CZK pokladny včetně inventur.
- Agenda pohledávek z vydaných faktur.
- Příprava vybraných finančních přehledů a reportů.
- Správa finanční agendy cloudových služeb a softwarových licencí.
- Vystavování vybraných faktur a kontrola automaticky vystavovaných faktur.
- Spolupráce s externí účetní a auditorskou firmou (cestovní příkazy, závěrky, audit).
- Další finanční a ekonomické úkoly dle aktuálních potřeb společnosti.
Co potřebujeme od vás?
Stavíme na znalostech, máme vášeň pro výsledky a do práce jdeme s chutí – a totéž hledáme i u vás.
- Ekonomické vzdělání (SŠ/VŠ) nebo základní praxi v oblasti financí.
- Alespoň základní orientaci ve financích a účetnictví.
- Znalost MS Office (zejména Excel) a/nebo Google Sheets.
- Pečlivost, smysl pro pořádek a systematičnost.
- Samostatnost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly.
- Dobré komunikační schopnosti a schopnost spolupráce v týmu.
- Proaktivní přístup a ochotu přebírat odpovědnost.
Co vám nabízíme?
Kromě příležitosti podílet se na zajímavých projektech a profesně růst nabízíme:
- Přátelský kolektiv a nekorporátní prostředí v zavedené české IT firmě s více než 25letou historií, kde si na formality nehrajeme, ale výsledky bereme vážně.
- Smysluplnou roli s reálným dopadem na chod firmy.
- Možnost nastavení role podle vašich zkušeností a seniority.
- Možnost home office a pružnou pracovní dobu.
- AŽ 5 týdnů dovolené.
- MultiSport kartu i pro vaši rodinu.
- Moderní kanceláře v Holešovicích s výbornou dostupností MHD.
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.