Administrativní pracovník/pracovnice
Dnešní
Rentokil Initial s.r.o.
nábřeží Hynka Šlosara 608/18, Hořovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 - 34 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Firemní akce, Bonusy/prémie, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Referent
O pozici
Co vás čeká
Hledáme motivované pracovníky do kanceláře naší firmy zabývající se ochranou před škůdci. Plný úvazek, 40 hodin týdně. Ve společnosti Rentokil Initial máte příležitost pracovat pro mezinárodní společnost působící ve více než 91 zemích. Náš tým tvoří přibližně 63 000 zaměstnanců po celém světě. Jsme globálním lídrem na trhu v našem oboru a spoléháme se na náš vysoce kvalifikovaný tým pro hubení škůdců v České republice, stejně jako na nejmodernější procesy a technologie, abychom byli vždy o krok před škůdci.
Nabízíme vám
Pozici u světového lídra v oblasti hubení škůdců.
Práci v mezinárodní, krizí neohrožené a stabilní společnosti.
Nejste jen číslo!
Budete vítáni, začleněni a zacházeno s vámi bude s respektem a uznáním jako s cenným členem rodiny Rentokil Initial.
Přátelská pracovní atmosféra, obohacující interakce a spolupráce s nejlepšími kolegy.
Žádná nuda: Nabízíme rozmanité a samostatné pracovní úkoly v administrativě s širokou škálou interních školení.
Požadujeme
Zkušenosti s prací v administrativě (výborná znalost práce na PC - gmail, google workspace, word, excel)
Dobré komunikativní a organizační schopnosti (telefonování, plánování termínů)
Zájem učit se nové procesy a postupy (práce ve firemních programech)
Pečlivost, samostatnost a odpovědnost za splnění zadaných pracovních úkolů
Znalost AJ nebo NJ a ŘP sk. B výhoda
Náplň práce
Přijímání poptávek od zákazníků (telefony, email) a jejich předávání na obchod
Zpracování zakázek do firemního systému
Předání zpracovaných zakázek na servis
Fakturace provedených zakázek
Příprava interních dokumentů pro obchod a servis
Podpora servisu a servisních techniků (ubytování, zajištění potřebného vybavení, vozový park)
Další výhody
Bonusy (narozeniny, roční odměna), firemní akce, kafeterie, parkování přímo před kanceláři.
Odměna
Pro tuto pozici na plný úvazek nabízíme hrubý měsíční plat od 32.000,- Kč. Zašlete nám svůj životopis a pojďme to projednat osobně!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.