Vedoucí fakturace ve výrobním provozu
Méně než týden
FK system - povrchové úpravy, s.r.o.
Karásek 2244/1c, Brno-Řečkovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Bonusy/prémie, Vyhrazený čas na inovace, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka
O pozici
Informace o firmě:
Firma FK system – povrchové úpravy, s.r.o. se zabývá prováděním chemických a mechanických povrchových úprav nerezových ocelí, především mořením, pasivací a tryskáním. V této oblasti jsme vedoucí firmou v ČR a SR, zaměstnáváme cca 70 pracovníků.
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme člověka, který si umí udržet pořádek v agendě, nezalekne se každodenní komunikace uvnitř firmy ani kontaktu s dodavateli a dokáže s přehledem vést malý tým dvou až třech kolegyň. Uvítáme předchozí zkušenosti, nadšení pro nové výzvy, pozitivní přístup a chuť přicházet s nápady, které posouvají věci dopředu.
Náplň práce:
- zodpovědnost za správné a včasné vystavení a zaúčtování faktur ve všech provozech
- komunikace se zákazníky v otázkách spadajících pod oddělení fakturace
- koordinace a řízení týmu fakturantek (jejich pravidelné hodnocení, motivace)
- kontrola úplnosti a správnosti účetních dokladů na oddělení, zajištění souladu s interními předpisy a legislativními požadavky
- návrhy na zefektivnění procesů v oblasti fakturace
- zodpovědnost za chod sekretariátu, zajištění kuchyňky a nákup kancelářských potřeb
- evidence objednávek a spolupráce s ostatními odděleními při návozech a vyzvedávání materiálu
- sledování splatnosti faktur a komunikace s klienty ohledně plateb
- spolupráce s hlavní účetní
Co od Vás očekáváme:
- min SŠ vzdělání zakončené maturitou
- praxi na obdobné pozici, ideálně zkušenost s koordinací zakázek ve výrobní společnosti
- orientace v účetních dokladech (faktury, dobropisy...)
- pravidelnou komunikaci s mistry a výrobou
- znalost MS Office ( Excelu,Word,Outlook)
- komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni B2 (slovem i písmem)
- aktivní přístup k úkolům, pečlivost, zodpovědné a spolehlivé jednání
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- zkušenosti s certifikací ISO 9001 výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástupní mzda 45 000 Kč
- pevná pracovní doba PO-PÁ 7-15:30h.
- pololetní a roční odměny v celkové výši až 50 000 Kč
- smlouva na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)
- pozice vyžaduje každodenní přítomnost na pracovišti, máme však nové a útulné prostory s vlastní kuchyňkou, kávovarem a pravidelnými ovocnými úterky
- 5 týdnů dovolené
- práce v menším kolektivu
- stravenkový paušál (116,2 Kč/den – až 2 444 Kč ke mzdě navíc)
- možnost stravování v zázemí firmy (denní místnost) nebo využití jídelny v areálu
- MultiSport kartu do poloviny hrazenou zaměstnavatelem
- práce v příjemné a dopravně dostupné části Brna (vlakové nádraží, firemní parkoviště)
- firemní teambuildingové akce
Nástup možný ihned
Pokud Vás tato příležitost zaujala, určitě nám zašlete svůj životopis a my se Vám nejpozději do 2 týdnů ozveme.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.