banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office manager/ka

Dnešní

Divadlo pod Palmovkou

Zenklova 566/34, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na pracovní oblečení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Důchodce, Na rodičovské dovolené, OZP

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office


O pozici

Náplň práce

  • · vedení kalendáře ředitele a koordinování a sjednávání schůzek
  • · sledování, kontrola a řešení agendy ředitele divadla /součást vnitřního kontrolního systému/
  • · zápisy z porad a koordinace porad,
  • · interní i externí komunikace v rámci vedení DpP
  • · administrace spisové služby - agenda oběhu dokladů a řízení agendy smluv
  • · teamová spolupráce s ekonomickým úsekem a komunikace napříč organizací divadla
  • · drobná agenda /nákupy kancel. potřeb /, správa patra vedení, správa kopírky a tonerů
  • · dobíhající agenda pošty /původní spisová část/

Hledáme člověka, který má:

  • · SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo administrativního směru
  • · praxi na obdobné pozici výhodou
  • · orientaci v základních účetních a administrativních procesech
  • · výborné organizační schopnosti s potřebnou asertivitou
  • · komunikační schopnosti napříč organizační strukturou divadla
  • · pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatného rozhodování
  • · uživatelskou znalost MS Office / Google Workspace
  • · chuť se dále rozvíjet, pracovat s lidmi

Nabízíme:

  • - spolupráci formou pracovní smlouvy nebo DPČ nebo jako OSVČ
  • - v případě pracovní smlouvy je první smlouva na 1 rok, poté s možností dalšího prodloužení
  • - pružnou pracovní dobu, úvazek 0,5 - 0,8 (20 – 32 hod./týden)
  • - platová třída 9 v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a navíc přiznání osobního příplatku a odměn
  • - zaměstnanecké benefity (měsíční příspěvky na stravování ve formě stravenkové karty, příspěvky z FKSP na penzijní připojištění, MultiSport kartu, zvýhodněné vstupenky do divadla)
  • - 5 týdnů dovolené
  • - odborná školení, vzdělávání a možný další růst

V případě Vašeho zájmu o danou pozici zašlete, prosíme, strukturovaný profesní životopis v českém jazyce.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.