banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Personalista/personalistka

Méně než týden

STARMON s.r.o.

Průmyslová 1880, Choceň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Personalistika a HR, Ekonomika a podnikové finance, Personalista


O pozici

Hledáš práci dávající smysl a tým, který drží při sobě? Místo, kde se pracuje poctivě a s respektem? Jsme rodinná firma z východních Čech a už roky děláme železnice bezpečnější. Vyvíjíme software, projektujeme, vyrábíme a montujeme vlastní zařízení—od prvního kabelu až po servis.

Hledáme spolehlivou personalistku, která nám pomůže nastavit a rozvíjet personální procesy a digitalizovat administrativu.

Proč k nám

  • Jednáme férově, naše slovo platí
  • Máme skvělý kolektiv, držíme spolu, korporátní hry u nás nečekej
  • Odpovědnost odměňujeme volností
  • I přesto, že je nás už 200, jsme stále rodinná firma a na nic si nehrajeme
  • Na trhu jsme už od roku 1993, naši kolegové jsou s námi i desítky let

Co budeš dělat

  • Vedení kompletní personální administrativy od nástupu po výstup zaměstnance
  • Příprava pracovněprávních dokumentů (pracovní smlouvy, dodatky, dohody aj.)
  • Zajištění vstupních, periodických a výstupních lékařských prohlídek
  • Vedení osobních spisů a práce s HR dokumentací
  • Podpora při náboru – inzerce pozic, komunikace s kandidáty
  • Spolupráce s vedením při nastavování HR procesů v souvislosti s růstem společnosti
  • Digitalizace HR agendy – zavádění elektronických nástrojů, optimalizace stávajících postupů
  • Řešení pracovněprávních otázek
  • Příprava a aktualizace interních směrnic a metodiky

Co potřebuješ mít

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru, vysokoškolské vzdělání výhodou
  • Znalost pracovněprávní a související legislativy podmínkou
  • Zkušenosti z oblasti HR/personalistiky min. 2–3 roky
  • Zkušenosti z větší společnosti výhodou

Co oceníme navíc

  • Znalost problematiky zaměstnávání cizinců
  • Schopnost zorganizovat si svou práci spolehlivost a cit pro detail
  • Rádi nastavujete procesy a posouváte věci kupředu
  • Nebojíte se digitalizace a práce s moderními nástroji

Co dostaneš

  • Potřebná školení a podporu pro hladký nástup
  • Možnost skutečně ovlivnit podobu HR procesů a být u růstu společnosti
  • Příležitost zavádět moderní HR nástroje a digitalizaci
  • Zpočátku možnost práce na částečný úvazek s přechodem na plný
  • Autonomii a důvěru – volnost za odpovědnost
  • Fajn partu lidí, která si pomáhá
  • Odpovídající mzdu + roční odměny
  • 5 týdnů dovolené, notebook/telefon, vzdělávání

Kde a kdy

  • Choceň, nástup dle dohody

Jak to bude probíhat

Pošli životopis nebo odkaz na LinkedIn a proč bys chtěla pracovat u nás.

Schůzka s budoucím nadřízeným → poznání budoucího týmu → nabídka

Těšíme se!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.