banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník

2 dny

AG SEAFOOD s.r.o.

Průmyslová 1306/7, Praha-Hostivař

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník


O pozici

Společnost AG SEAFOOD s.r.o. hledá novou posilu do kolektivu menší rozvíjející se firmy (10 zaměstnanců), která se specializuje na obchod (velkoobchod) rybami a mořskými plody.

Sháníme zaměstnance, který by se mohl co nejdříve zařadit do našeho týmu a vykonávat pozici administrativního pracovníka.

Na začátku by proběhlo seznámení s celou firmou a jednotlivými činnostmi uvnitř firmy a pak by následovalo intenzivní zaučení.

Požadujeme:

  • Alespoň středoškolské vzdělání (praxe není vyžadována)
  • kladný vztah k rybám a mořským plodům výhodou
  • znalost anglického jazyka alespoň na komunikativní úrovni a v písemné podobě
  • zkušenosti s IT systémem Pohoda výhodou
  • znalost MS Office
  • schopnost učit se novým věcem
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • smysl pro pořádek, pečlivost při zpracování dokumentace
  • případné zvládání stresových situací
  • flexibilitu

Nabízíme:

  • zázemí malé, flexibilní a dynamicky se rozvíjející firmy
  • ohodnocení i v závislosti na výsledcích a přínosu pro firmu
  • růst mzdy s rostoucími zkušenostmi a stavem trhu práce
  • podílení se na dalším budování a rozvoji firmy
  • stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • 25 dní dovolené
  • 2 dny home office týdně (po zapracování)
  • Příspěvek na penzijní připojištění (volitelný)
  • nástup možný ihned (náhrada odcházející kolegyně)

Náplň práce:

  • zajištění pozice administrativního pracovníka v týmu „produkt“
  • příjem a zpracování objednávek chlazených produktů, práce s programem POHODA
  • objednání čerstvých ryb a mořských plodů ze zahraničí
  • Plánování a logistika výroby
  • kontrola fakturace výroby a logistiky
  • listování produktů
  • komunikace s produkcí, zákazníky, řešení reklamací
  • starost o toky zboží mezi skladem, produkcí a klienty
  • tvorba dodacích listů
  • kontrola reportů
  • správa systémů GS1, Orion

V případě zájmu o danou pozici pošlete životopis, několik stručných motivačních vět a informaci ohledně možného nástupu.


Kandidáti, kteří zaujmou a budou splňovat daná kritéria, budou pozváni na osobní pohovor.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.