Recepční - Administratíva
Méně než týden
Rigaku Innovative Technologies Europe s.r.o.
Za Radnicí 868, Dolní Břežany
Novodvorská 994/138, Praha-Braník
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
33 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Children-friendly office, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Vkládání dat do počítače
O pozici
Recepční
Společnost Rigaku Innovative Technologies Europe (RITE) s.r.o. je dceřiná společnost japonské společnosti Rigaku Corporation. Firma Rigaku je světově největší výrobce rentgenových analytických přístrojů. V jeho české pobočce se vyvíjejí a vyrábějí technologické komponenty na světové úrovni. Jsme čistě vývojově – výzkumná pobočka, která zaručuje zajímavou pracovní náplň. RITE s.r.o., má sídlo v Dolních Břežanech u Prahy (5 km od Prahy).
Co vás čeká
V roli recepční budete první kontaktní osobou pro návštěvy i kolegy. Vaší náplní práce bude obsluha recepce, vyřizování telefonické a e-mailové komunikace, správa zasedacích místností, podpora firemních administrativních procesů a základní organizace chodu kanceláře.
Vaší náplní práce bude:
- Poskytování informací návštěvníkům a zajištění jejich prvního kontaktu s firmou
- Ohlašování a evidence návštěv v knize návštěv
- Převzetí, třídění a distribuce příchozí pošty, vedení evidence v knize pošty a systému Pohoda
- Objednávání kurýrních služeb a zajištění odesílání odchozích zásilek
- Příprava, balení a kompletace zásilek
- Vyřizování služebních záležitostí na poště, Obecním úřadě a Czech Pointu
- Měsíční zúčtování a odpovědnost za svěřenou hotovost
- Pomoc při organizaci firemních akcí a péči o klienty
- Zásobování kanceláře režijním materiálem, kancelářskými potřebami, občerstvením a doplňováním lékárničky, včetně správy objednávek
- Drobné úklidové činnosti a udržování reprezentativního vzhledu recepce
Koho hledáme:
- SŠ (VŠ není nutné)
- znalost práce na PC – MS Office
- zodpovědného a pečlivého kandidáta
- ochotu učit se novým věcem a neustále se rozvíjet
- schopnost pracovat v týmu
- být časově flexibilní
Co nabízíme:
- solidního zaměstnavatele, který si váží svých zaměstnanců
- flexibilní pracovní dobu
- zajímavou pracovní náplň
- placené volno v případě rodinných událostí, lékařských vyšetření atp.
- kolegy a nadřízené, kteří se Vám budou maximálně věnovat a vždy ochotně poradí
- práce vhodné také pro čerstvé absolventy nebo maminky těsně po RD
- Nástup možný ihned
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.