banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční - Administratíva

Méně než týden

Rigaku Innovative Technologies Europe s.r.o.

  • Za Radnicí 868, Dolní Břežany

  • Novodvorská 994/138, Praha-Braník

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Children-friendly office, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Vkládání dat do počítače


O pozici

Recepční

Společnost Rigaku Innovative Technologies Europe (RITE) s.r.o. je dceřiná společnost japonské společnosti Rigaku Corporation. Firma Rigaku je světově největší výrobce rentgenových analytických přístrojů. V jeho české pobočce se vyvíjejí a vyrábějí technologické komponenty na světové úrovni. Jsme čistě vývojově – výzkumná pobočka, která zaručuje zajímavou pracovní náplň. RITE s.r.o., má sídlo v Dolních Břežanech u Prahy (5 km od Prahy).

Co vás čeká

V roli recepční budete první kontaktní osobou pro návštěvy i kolegy. Vaší náplní práce bude obsluha recepce, vyřizování telefonické a e-mailové komunikace, správa zasedacích místností, podpora firemních administrativních procesů a základní organizace chodu kanceláře.

Vaší náplní práce bude:

  • Poskytování informací návštěvníkům a zajištění jejich prvního kontaktu s firmou
  • Ohlašování a evidence návštěv v knize návštěv
  • Převzetí, třídění a distribuce příchozí pošty, vedení evidence v knize pošty a systému Pohoda
  • Objednávání kurýrních služeb a zajištění odesílání odchozích zásilek
  • Příprava, balení a kompletace zásilek
  • Vyřizování služebních záležitostí na poště, Obecním úřadě a Czech Pointu
  • Měsíční zúčtování a odpovědnost za svěřenou hotovost
  • Pomoc při organizaci firemních akcí a péči o klienty
  • Zásobování kanceláře režijním materiálem, kancelářskými potřebami, občerstvením a doplňováním lékárničky, včetně správy objednávek
  • Drobné úklidové činnosti a udržování reprezentativního vzhledu recepce

Koho hledáme:

  • SŠ (VŠ není nutné)
  • znalost práce na PC – MS Office
  • zodpovědného a pečlivého kandidáta
  • ochotu učit se novým věcem a neustále se rozvíjet
  • schopnost pracovat v týmu
  • být časově flexibilní

Co nabízíme:

  • solidního zaměstnavatele, který si váží svých zaměstnanců
  • flexibilní pracovní dobu
  • zajímavou pracovní náplň
  • placené volno v případě rodinných událostí, lékařských vyšetření atp.
  • kolegy a nadřízené, kteří se Vám budou maximálně věnovat a vždy ochotně poradí
  • práce vhodné také pro čerstvé absolventy nebo maminky těsně po RD
  • Nástup možný ihned

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.