Vedoucí oddělení správy majetku a investic - Hasičský záchranný sbor ČR
Včerejší
Ministerstvo vnitra - Generální ředitelství HZS ČR
Kloknerova 2295/26, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Mobilní telefon, Dovolená více než 5 týdnů, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Nadstandardní lékařská péče
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Zařazené
Státní a veřejná správa, Ekonomika a podnikové finance, Vedoucí odboru/oddělení
O pozici
Obecně
- místo výkonu práce: Praha, Kloknerova 26
- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (zkušební doba 4 měsíce); následně možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
- možnost nástupu od 1. ledna 2026 (po splnění vstupních náležitostí)
Náplň práce
- řízení a koordinace činnosti oddělení správy majetku a investic, včetně organizace práce oddělení, rozdělovaní úkolů, kontroly jejich plnění a metodického vedení pracovníků oddělení.
- jednání a zastupování organizace před správními úřady v oblasti správy nemovitého majetku.
- řízení procesu převodu nepotřebného majetku v rámci státu včetně přípravy podkladů, zajištění dodržování zákonných postupů a interních předpisů.
- zajišťování agendy v oblasti správy a převodů majetku organizace vč. nájemních smluv a zápisů o bezúplatném užívání majetku.
- příprava podkladů pro výběrová řízení na zhotovitele projektových dokumentací, stavebních akcí investičního charakteru a inženýrských činností ve výstavbě.
- dohled objednatele nad realizací stavebních akcí investičního a neinvestičního charakteru včetně dozorování jejich průběhu dle schválené projektové dokumentace, harmonogramu staveních prací a stavebního rozpočtu.
- kontrola provedených stavebních prací a koordinaci všech účastníků stavby, kontrola kvality provedených prací, účast na kontrolních dnech staveb, přebírání provedené práce.
Platové podmínky
- platová třída 14 se mzdou 33.170,- Kč – 48. 310,- Kč (dle započitatelné praxe).
- příplatek za vedení.
- po zapracování možnost osobního příplatku.
- řádná dovolená 25 dní; 5 dní indispozičního volna.
Požadujeme
- vysokoškolské vzdělán stavebního zaměření (Ing.).
- v případě jiného vysokoškolského (vždy však magisterského typu) praktické zkušenosti v oblasti výstavby, vedení staveb, nebo řízení a vypracování stavebních projektových dokumentací a rozpočtů staveb.
- orientaci v právních předpisech upravujících nakládání s majetkem státu.
- orientaci ve stavební dokumentaci
- znalost práce na PC
- bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Výhodou
- zkušenost s vedením pracovního kolektivu
- praxe v oblasti nakládání s majetkem státu
- uživatelská znalost práce se SW KROS 4
Další informace
- pružná pracovní doba (povinná část 9:00 – 14:00 hodin)
- možnost závodního stravování
- na daném místě je vyžadováno splnění podmínek pro umožnění přístup k utajované informaci „Vyhrazené“.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně kontaktních údajů.
Případné doplňující informace je možné získat u ředitele odboru provozního a správy majetku plk. Mgr. Martina Kučery, MBA tel: 950 819 760.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.