Marketing specialist
2 dny
Aktro s.r.o.
Varšavská 715/36, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Slovenština (Pokročilá)
Zařazené
Marketing, Marketingový výzkum, Online Marketing, PPC specialista, Specialista marketingu, Specialista sociálních sítí
O pozici
Hledáme Marketingového specialistu/specialistku (Online a Digitál)
Kdo jsme a koho hledáme?
Jsme dynamicky rostoucí společnost v segmentu [prodejce a distributor malé elektroniky – například. autokamery, tablety, holící strojky, nabíječky] a hledáme zkušeného a samostatného Marketingového specialistu, který převezme zodpovědnost za exekuci a optimalizaci našich digitálních marketingových kampaní. Pokud vás baví data, optimalizace a hledáte prostor pro vlastní nápady, hledáme právě vás!
Klíčové zodpovědnosti – Co od vás očekáváme
Od nového specialisty očekáváme, že bude schopen zastřešit a proaktivně řídit následující oblasti:
1. Digitální kampaně a Placená reklama (PPC/Performance)
Komplexní správa PPC kampaní: Samostatné zakládání, správa a optimalizace výkonnostních kampaní (Google Ads, Sklik, Facebook/Instagram Ads).
Testování a optimalizace: Pravidelné A/B testování kreativ, klíčových slov a cílových skupin s cílem maximalizovat ROI a snižovat CPL/CPC.
2. Obsah a SEO
Analýza a strategie: Identifikace klíčových slov, návrh obsahové strategie a optimalizace stávajícího obsahu pro vyhledávače (On-page a technické SEO).
Tvorba obsahu: Spolupráce s copywriterem nebo přímá tvorba marketingových textů, popisů produktů, e-mailů a příspěvků na sociální sítě.
3. E-mail marketing a CRM
Tvorba a segmentace: Správa databáze kontaktů, segmentace publika a tvorba efektivních newsletterů a e-mailových automatizací (např. pro opuštěné košíky, uvítací sekvence).
Analýza efektivity: Měření doručitelnosti, open rate a konverzního poměru e-mailových kampaní.
4. Analytika a Reporting
Datová interpretace: Pravidelná analýza výkonu všech marketingových kanálů (web, e-mail, PPC) pomocí Google Analytics 4 a nástrojů BI.
Prezentace výsledků: Příprava přehledných reportů pro vedení společnosti s jasnými závěry a návrhy na zlepšení.
Požadavky a Znalosti – Co musíte zvládnout
Abyste pozici úspěšně zvládli, musíte splňovat následující kritéria:
Minimálně 2 roky praxe na podobné pozici (online marketing, performance specialista, digitální specialista).
Pokročilá znalost a praktická zkušenost se správou Google Ads (certifikace výhodou).
Pokročilá znalost Google Analytics 4 a schopnost interpretovat webová data.
Zkušenost s grafickými platformami (např. Canva, Adobe Photoshop a jine).
Základy SEO (keyword research, technické minimum).
Výborné komunikační a prezentační schopnosti (schopnost předložit data a argumentovat návrhy).
Samostatnost, proaktivita a ochota převzít odpovědnost za projekty od A do Z.
Co nabízíme?
Konkurenční finanční ohodnocení a bonusy podle dosaženého výkonu.
Možnost seberealizace a implementace vlastních marketingových nápadů podporující strategii a koncept z centrály.
Flexibilní pracovní doba a možnost hybridní práce (HO ale pozor fulltime).
Prostor pro vzdělávání (školení, certifikace, konference).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.