banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Risk manažer

Méně než 2 týdny

okeilo s.r.o.

Českomoravská 2408/1a, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Risk Manager


O pozici

Hledáme Risk manažera pro Okeilo 🚀

Okeilo je investiční crowdfundingová platforma zaměřená na realitní projekty. Naším cílem je zpřístupnit investice široké veřejnosti a propojit developery, investory a finanční instituce. Operujeme pod licencí ČNB a hledáme člověka, který zajistí, že každý projekt na naší platformě bude bezpečný, prověřený a v souladu s regulacemi.


Proč je tahle role klíčová?

Bezpečnost a důvěryhodnost jsou základ našeho byznysu. Ty budeš garantem obojího – rozhodneš, které projekty se dostanou k investorům, nastavíš procesy pro dlouhodobý růst a zajistíš soulad s regulacemi. Díky tobě bude naše platforma transparentní vůči regulátorům, bezpečná pro investory a stabilní pro další rozvoj.


Co budeš dělat?

  • Posuzovat rizikový profil realitních projektů, hodnotit jejich bonitu a rizika, analyzovat finanční výkazy a dokumentaci.
  • Spolupracovat s týmem na výběru projektů vhodných pro investory, být klíčovým partnerem při rozhodování, které projekty se dostanou na platformu.
  • Kontrolovat úplnost a správnost dokumentace (včetně klíčových informací pro investory) a její soulad s regulacemi (nařízení EU, ČNB).
  • Připravovat podkladové materiály pro dozorové orgány (například zprávu o stavu rizik), zajišťovat reporting, garantovat transparentnost a soulad s regulacemi.
  • Podílet se na aktivitách v oblasti řízení rizik – rozvoj metodik, procesů a interních kontrol.
  • Monitorovat provozní a bezpečnostní rizika a připravovat pravidelné reporty pro vedení.
  • Koordinovat IT oblast z pohledu risk managementu (krizové režimy, komunikace s CTO).


Koho hledáme?

  • Máš zkušenosti v oblasti risk managementu, compliance, finančních služeb nebo real estate (ideálně 2+ roky).
  • Orientuješ se v regulacích, AML/KYC a základních principech řízení rizik.
  • Umíš analyzovat finanční výkazy a vyhodnocovat rizika.
  • Dokážeš samostatně nastavovat procesy a rozhodovat.
  • Dokážeš pracovat v regulovaném prostředí.
  • Jsi analytický/á, zodpovědný/á a umíš komunikovat napříč týmy.
  • VŠ vzdělání (ekonomické, právní nebo technické) je velkou výhodou.


Co nabízíme?

  • Možnost být u rozjezdu inovativní platformy.
  • Klíčovou roli v týmu – ovlivníš nastavení procesů od začátku.
  • Flexibilní spolupráci (remote/hybrid).
  • Přátelský tým a prostor pro profesní růst.
  • Podíl na úspěchu (bonusy).


👉 Chceš být součástí projektu, který mění způsob investování do nemovitostí?
Pošli nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.