Specialista/ka péče o zákazníky a administrace E-shopu
Méně než týden
Besteco, s.r.o.
Úvalská 737/34, Praha-Strašnice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Správce e-shopu, Vkládání dat do počítače, Pracovník reklamačního oddělení
O pozici
Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho týmu. Působíme v oblasti prodeje sanitární techniky a koupelnového vybavení a zakládáme si na přátelském prostředí a slušném jednání. Pokud vás baví komunikace a administrativní podpora e-shopu, čtěte dál!
Co vás čeká
- Komplexní péče o zákazníky – emailová a telefonická komunikace, řešení dotazů a aktivní osobní komunikace na prodejně/showroomu.
- Vyřizování objednávek a fakturace (od přijetí objednávky až po finální odeslání).
- E-shop administrativa: Správa a aktualizace obsahu webových stránek v prostředí Shoptet.
- Logistika a zásobování: Objednávání zboží a pravidelná komunikace s dodavateli a dopravci.
- Prodej a finance: Obsluha platebního terminálu a pokladny na prodejně.
- Aktivní spolupráce na rozvoji firmy a zlepšování procesů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Zkušenost v oboru sanita, koupelny, stavebnictví nebo instalatérských potřeb je nutností (pro odborné poradenství).
- Prokázaná pracovní zkušenost z obchodu a s administrací e-shopu (ideálně Shoptet, ale není podmínkou).
- Perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (pro bezchybnou komunikaci se zákazníky).
- Proklientský přístup, spolehlivost a pečlivost při vyřizování administrativy.
- Uživatelská znalost PC (MS Office, internet).
Výhodou bude, pokud budete umět
- Jste samostatní a umíte věci dotahovat do konce.
- Máte tvůrčí myšlení a přicházíte s nápady na zlepšení.
- Domluvíte se anglicky (pro občasnou komunikaci s vedením či zahraničními partnery).
Co vám můžeme nabídnout
- HPP – stabilní zázemí a práce na hlavní pracovní poměr.
- Pravidelná a férová pracovní doba: Po-Pá 8:30 – 17:00 (volné víkendy a svátky).
- Odměna: Nástupní plat 40 000 Kč hrubého, po zapracování rozmezí 40 000 – 45 000+ Kč (dle výsledků a zkušeností).
- Benefity po zapracování: Stravenkový paušál.
- Dovolená: 4 týdny dovolené.
- Kultura: Přátelské prostředí a slušné jednání v malém/středním týmu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.