banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční v advokátní kanceláři

Méně než týden

BBH, advokátní kancelář, s.r.o.

Klimentská 1207/10, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

29 000 - 33 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Právní služby, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční


O pozici

BBH je špičková česká advokátní kancelář s mezinárodním přesahem, která už více než 25 let stojí po boku těch nejvýznamnějších hráčů českého businessu. Naše práce je rozmanitá, dynamická a nikdy ne fádní. Hledáme osobnost, která vytvoří první dojem – ten, na kterém záleží. Staňte se tváří i hlasem BBH. Budete tím, kdo klienty s profesionální elegancí přivítá, nasměruje a zajistí, aby se u nás cítili skutečně dobře.

Co Vás u nás čeká?

  • profesionální přivítání klientů a jejich doprovod do zasedacích místností,
  • podpora týmu advokátů při jednání,
  • příprava kávy, nápojů a drobného občerstvení pro klienty i tým,
  • vyřizování příchozích telefonátů a administrativní výpomoc,
  • správa centrálních firemních kalendářů a evidence parkovacích míst,
  • péče o zasedací místnosti – jejich rezervace, jejich perfektní připravenost i zajištění videokonferencí,
  • příjem a evidence pošty a kurýrních zásilek v interním systému,
  • organizace kurýrních a taxi služby včetně komunikace s firemními řidiči
  • ad hoc podpora týmu např. při skenování, kopírování a přípravě dokumentů.

Co je pro nás důležité?

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
  • výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování,
  • jistotu v používání MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams),
  • respekt k vysoce profesionálnímu prostředí, jako je jednání s taktem a úctou ke kolegům i klientům společnosti, spolehlivost a diskrétnost,
  • pečlivost, odpovědnost a důslednost,
  • ochotu pracovat ve 2 směnném systému (zkrácený úvazek 6 hodin denně, ranní, odpolední v čase od 08:00 - 20:00 v rámci pracovního týdne),
  • čeština na úrovni rodilého mluvčí,
  • angličtinu na úrovni min. B2 pro telefonický i osobní kontakt (další jazyk výhodou),
  • vítána praxe v advokátní kanceláři.

Na co se můžete těšit?

  • Nástupní mzdu 29 až 33 000 Kč dle zkušeností (při úvazku 6 hodin denně),
  • práci v centru Prahy v krásných kancelářích,
  • přátelský a podporující tým kolegů a kolegyň,
  • řadu benefitů jako např. společné akce v ČR, masáže na pracovišti, jazykové vzdělávání, program Living Well Health club hotelu Hilton Prague, kartu MultiSport,
  • 1 týden volna navíc, 4 dny sick days,
  • a perspektivu dlouhodobé spolupráce.

Máte odvahu nahlédnout do fascinujícího světa prestižní advokacie v prostředí velké a renomované české advokátní kanceláře sídlící v Praze? Možná hledáme právě Vás! Dejte nám o sobě vědět.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.