banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT SERVICE DESK AGENT with English & Spanish + Portuguese

Méně než týden

BENTELER Business Services CZ

Sokolovská 685/136f, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, 13th monthly salary, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Angličtina (Pokročilá) nebo Španělština (Pokročilá) nebo Portugalština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

IS/IT: System and HW administration, Customer service, Help Desk Technician


O pozici

At the Shared Service Center in Prague, we provide internal services on a global level. We are currently looking for a colleague to strenghten our IT Service Desk team. IT Service Desk provides 1st level support for all BENTELER employees worldwide.


Do you speak good English, Spanish & Portuguese?
And would you like to really use it every working day?
Are you comfortable with computers in general?
Are you an individual who likes to support and help other people?
In case of positive answers you are the right candidate for us!

YOUR CHANCE

  • receive user´s IT requests and incidents coming by phone, e-mail or IT Self Service
  • analyze, evaluate and solve the requests, if necessary forward them to 2nd level
  • inform users about solving and fixing their requests and incidents
  • record all contacts in IT Service Desk tool – Service Now
  • handle the requests and incidents according to agreed processes and time frames
  • cooperate with other teams and departments to solve all requests and incidents
  • install and administrate available systems, SW and HW
  • maintain and extend Knowledge database

YOUR PERSONALITY

  • good spoken and written knowledge (B1-B2) of English and Spanish & Portuguese
  • good user-level PC skills (MS Office)
  • analytical thinking
  • detail-orientation and ability to keep system
  • very good communication skills and customer-oriented attitude

WHAT DO WE OFFER?

  • 13. wage
  • 5 weeks of holiday per year
  • Sick days
  • Home Office / surcharge for home office
  • Electronic meal vouchers
  • Monthly contribution to cafeteria
  • Language courses, possibility of further education
  • Bonus for loyalty
  • International working environment
  • Favourable location

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.