banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

CEO – STRATEGICKÁ ROLE & HANDS ON PŘÍSTUP

Méně než týden

INSPAMED, s.r.o.

Belgická 276/20, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Rozjezd zcela nového projektu, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Vrcholový management, Zdravotnictví a sociální péče, Country Director/Manager


O pozici

Společnost INSPAMED se svými pobočkami v Praze, Pardubicích a Ostravě je největším ambulantním poskytovatelem služeb v oblasti spánkové medicíny v České republice. Zabýváme se diagnostikou a léčbou poruch spánku s využitím všech moderních technologií. Hlavním cílem naší společnosti je spokojený personál, bez kterého není spokojený pacient.

Plánujeme další růst nejen v oblasti spánkových poraden a neurologických ambulancí, a proto hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

CEO – STRATEGICKÁ ROLE & HANDS ON PŘÍSTUP

Pozici CEO vnímáme jako klíčovou. Tato pozice reportuje přímo dvěma jednatelům společnosti, a velmi úzce spolupracuje s dalšími členy managementu. Od úspěšného kandidáta/tky očekáváme tyto aktivity:

Strategické plánování a prodejní aktivity

  • Vypracování a implementace dlouhodobého strategického směřování společnosti
  • Definování cílových segmentů a klientských skupin
  • Analýza tržních trendů, konkurence a potřeb klientů pro vytvoření efektivního proklientského přístupu
  • Stanovení cenové politiky, vyjednávání s klíčovými partnery včetně zdravotních pojišťoven a uzavírání smluv
  • Identifikace nových příležitostí na trhu a akviziční činnost
  • Budování a udržování vztahů se strategickými partnery, klienty a investory
  • Zajištění finanční stability a růstu společnosti
  • Zastupování společnosti na veřejnosti

Spolupráce s dodavateli a obchodními partnery

  • Osobní schůzky u obchodních partnerů a dodavatelů
  • Analýza a vyjednávání cen, sjednávání smluvních podmínek, uzavírání kontraktů apod.

Vedení týmu

  • Vedení a koordinace všech oddělení a týmů společnosti
  • Zodpovědnost za dodržování zákonů a etických standardů
  • Ve spolupráci s provozním manažerem a vrchní sestrou:
  • Realizace náboru nových členů týmu,
  • Sledování výkonu členů týmu, jejich motivace a podpora

Budgetování, monitoring a analýza výkonů

  • Vypracování a řízení rozpočtu a plnění obchodních cílů
  • Ve spolupráci s provozním manažerem sledování obchodních výsledků a trendů, profitability jednotlivých výkonů a identifikace oblastí pro zlepšení
  • Navrhování a realizace nezbytných změn

Spolupráce napříč klinikami

  • Komunikace a spolupráce s jednotlivými klinikami a ambulancemi pro hladký průběh realizovaných zdravotnických aktivit
  • Zodpovědnost a dohled nad marketingovými aktivitami

KOHO HLEDÁME?

Hledáme kolegu / kolegyni, který / á má zkušenosti s provozem nestátního zdravotnického zařízení, zná příslušnou legislativu a je mu/jí blízký nesnadný přímý nábor specialistů. Má VŠ vzdělání ideálně ekonomické a také právní povědomí. Požadujeme podnikatelský i prozákaznický přístup (jdeme cestou vyšší kvality). Klademe velký důraz na vytrvalost, procesní dokonalost, pořádek a poctivost.

Uvítáme kombinaci schopnosti vytvářet vize a zároveň i profesionální vůli je dotahovat do vítězného konce.

Bez čeho se neobejdete:

  • Leadership a organizační schopnosti na vysoké úrovni
  • Schopnost strategického myšlení a rozhodování
  • Zkušenosti v oblasti řízení společnosti
  • Schopnosti vyjednávat a uzavírat obchodní dohody s klíčovými partnery
  • Schopnosti analyzovat trh a identifikovat nové obchodní příležitosti
  • Schopnosti pracovat pod tlakem a řešit nečekané situace
  • Aktivní znalosti anglického jazyka pro denní komunikaci
  • Flexibility a ochoty cestovat v rámci ČR – ŘP sk. B

Co Vám nabízíme:

  • Budete definovat strategii firmy a budete rozhodovat o jednotlivých krocích k jejímu naplnění
  • Budete odpovědní za finanční i obchodní řízení firmy, za jednání s obchodními partnery
  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce
  • Přímé napojení a reporting jednatelům firmy
  • Motivační fixní mzdu + výkonnostní bonusový systém
  • HPP
  • 25 dní volna za rok
  • Příspěvek na auto, stravné
  • Notebook, telefon + neomez. paušál (i pro vlastní užití)

NÁSTUP: dle dohody – ideálně únor 2026

V případě zájmu o osobní pohovor prosíme o zaslání Vašeho CV a krátkého motivačního dopisu.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.