banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Senior účetní pro finance a sklad

Méně než 2 týdny

Astrum LT s.r.o.

U Dýhárny 1177, Kralupy nad Vltavou

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Vyšší odborné

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní, Finanční specialista


O pozici

Astrum LT s.r.o. (Kralupy nad Vltavou) je mezinárodní dodavatel a výrobce vysoce výkonných laserových systémů a komponent pro průmyslové a lékařské aplikace.

Co vás čeká

Pozice Senior účetní pro finance a sklad kombinuje odpovědnost za oblast finančního účetnictví a řízení skladových operací. Tato pozice zahrnuje zajištění efektivního a přesného vedení účetnictví, koordinaci skladových procesů a týmů, a optimalizaci finančních i skladových systémů.

Hlavní odpovědnosti:

  • Zpracování účetních operací, zejména dodavatelských a odběratelských faktur.
  • Kontrola souladu skladového hospodářství s finančním účetnictvím a materiálových účtů.
  • Příprava a zadávání bankovních příkazů (zástup hlavní účetní).
  • Zpracování tuzemských i zahraničních cestovních příkazů.
  • Kontrola nastavení zaúčtování materiálových položek a výrobků.
  • Řízení skladových procesů a optimalizace skladových operací.

  • Dohled nad skladovou evidencí a koordinace souladu s účetnictvím.
  • Koordinace a vedení skladového týmu, dohled nad pracovními postupy.
  • Koordinace a vyhodnocování inventur skladových zásob.
  • Zajištění efektivního toku materiálu a optimalizace zásob.
  • Další účetní a administrativní činnosti dle požadavků hlavní účetní.
  • Zodpovědnost za dodržování interních a legislativních pravidel v oblasti financí a skladů.

Co od vás očekáváme:

  • Min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví a skladového hospodářství.
  • Zkušenosti s vedením týmu a koordinací pracovních postupů.
  • Dobrá znalost účetních postupů a skladových procesů.
  • Znalost práce v účetních systémech (zejména Pohoda).
  • Znalost legislativy v oblasti financí a účetnictví.
  • Anglický jazyk

Co vám můžeme nabídnout:

  • 25 dní dovolené.
  • Sick days (volno v případě nemoci).
  • Firemní doprava.
  • MultiSport karta.
  • Příjemné pracovní prostředí v multikulturním týmu.


Těšíme se na vaše životopisy a na možnost přivítat vás v našem týmu.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.