banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista péče o zákazníky - Korporátní klientela

Méně než 2 týdny

FCM BANK Praha, odštěpný závod

Na příkopě 969/33, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Bankovní specialista, Osobní bankéř


O pozici

Jsme dynamická a rychle rostoucí banka se sídlem na Maltě a nabízíme pracovní příležitost v pražské pobočce na pozici Specialista péče o zákazníky – Korporátní klientela.

Vaším stěžejním úkolem budou odpovědnost za klientský servis a spolupráce s kolegy v Praze i na Maltě pro zajištění poskytování bankovních služeb FCM Banky v nejvyšším standardu.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Zajištění klientského servisu, zejména v oblasti korporátních spořicích účtů;
  • poradenství/podpora klientům v oblasti bankovních služeb;
  • onboarding nových klientů a průběžná kontrola klientského portfolia (KYC, AML, monitoring);
  • vedení klientské dokumentace a zakládání účtů;
  • zpracování platebních příkazů a práce v interních bankovních systémech (TARVOS, T24);
  • úzká spolupráce s odděleními Compliance a Operations;
  • práce s registry;
  • administrativní podpora úvěrového procesu (kontrola podmínek čerpání, refixace);
  • příprava interních a regulatorních reportů.

Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru;
  • zkušenost z bankovního prostředí (front office či back office) alespoň 1 rok;
  • orientaci na Klienta, budování dlouhodobých vztahů a důvěry mezi Bankou a Klientem;
  • smysl pro detail, pečlivost, odpovědnost, dobrou organizaci času a práce, samostatnost;
  • výborné komunikační schopnosti;
  • velmi dobrou úroveň angličtiny.

Na co se můžete těšit?

  • na příležitost pracovat v úspěšné bance s plochou strukturou, která nabízí prostor pro iniciativu;
  • velkou míru samostatnosti a zodpovědnosti;
  • skvělé kolegy, kteří Vás plně podpoří při zapracování;
  • zajímavé mzdové hodnocení s motivační bonusovou složkou.

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days;
  • Multisport;
  • jazyková výuka s příspěvkem zaměstnavatele;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • příspěvek na stravné;
  • moderní kanceláře v Trinity Palace, Na Příkopě, Praha 1.

Pokud Vás tato příležitost zajímá, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis v ČJ a AJ, těšíme se na odpověď!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.