Specialista dispečinku a zákaznické podpory
Méně než 2 týdny
APRECO s.r.o.
Šaldova 417/26, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Příspěvek na vzdělání, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Dispečer, Pracovník back office, Pracovník help desku
O pozici
Společnost Apreco s.r.o se zabývá podnikáním v oblasti dopravy, konkrétně zajišťování správy a provozu parkovacích domů, garáží, venkovních parkovišť apod.
Aktuálně hledáme na nově vzniklou pozici Specialista dispečinku a zákaznické podpory nové kandidáty. Bude se jednat o směnný provoz od 6:00 do 24:00, s kanceláří v srdci pražského Karlína.
Náplň práce:
Nepřetržité monitorování: Sledování jednotlivých parkovišť v reálném čase pomocí kamerových systémů (CCTV) a softwarových aplikací.
Vzdálené řízení parkovacího systému: Ovládání automatických parkovacích systémů (vjezdových a výjezdových terminálů, závor) a zajištění jejich plynulého chodu.
Komunikace se zákazníky: Poskytování informací a pomoci řidičům, kteří mají problémy se vjezdem, výjezdem, platbou parkovného nebo jinými dotazy, často prostřednictvím interkomů či telefonu.
Řešení incidentů a mimořádných událostí: Rychlé a efektivní řešení nečekaných situací, jako jsou poruchy systému, nehody, neoprávněné parkování nebo bezpečnostní incidenty, včetně případné koordinace s bezpečnostními složkami nebo údržbou.
Koordinace údržby, mimořádné servisní zásahy: Zajišťování pravidelné údržby (výměna kotoučů v pokladnách a stojanech) a operativních oprav parkovacích zařízení a komunikace se servisními techniky.
Zajištění infolinky Myparking.io: Komunikace se zákazníky, poskytování informací, řešení reklamací (storna atd), poskytnutí případné technické podpory.
Co od Vás očekáváme:
· Středoškolské vzdělání, nejlépe s maturitou
· Výborná znalost českého jazyka
· Komunikační schopnost v anglickém jazyce (občas to bude opravdu potřeba)
· Uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Outlook apod.)
· Řidičský průkaz B – aktivní řidič
Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou, vše potřebné Vás naučíme.
Co nabízíme:
· Práci na HPP
· Velmi neformální prostředí v malém kolektivu
· Kanceláře v Karlíně – kousek od metra i tram
· Občasné občerstvení na pracovišti
· Plně dotovanou Multisport kartu
· Možnost příspěvku na výuku AJ
Nástupní mzda 32 000 Kč + příplatky za svátky a noční službu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.