banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SPRÁVCE MAJETKU (m/ž)

Méně než 2 týdny

Moravskoslezská Technologická Akademie, z. s.

Kavalcova 814/1, Bruntál

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Rozjezd zcela nového projektu, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Technika a vývoj, Administrativní pracovník, Správce vozového parku, Technik, Servisní technik


O pozici

Pro náš technologický startup Moravskoslezská Technologická Akademie (MTA) hledáme aktivního, moderního a pozitivně naladěného člověka, který se rád zapojí do projektu zaměřeného na zlepšení českého odborného školství.

Jsme organizace se sídlem v Bruntále, s pobočkou v Ostravě a působností po celém Moravskoslezském kraji. MTA byla zřízená Moravskoslezským krajem, Moravskoslezským inovačním centrem Ostrava a MS Automobilovým klastrem. Naším cílem je přiblížit technologické inovace žákům středních škol a vytvářet pro ně i jejich učitele moderní digitální vzdělávací platformu.

Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Správce majetku.

Co Vás u nás čeká:

  • Evidence a správa majetku v interních systémech,
  • zpracování podkladů pro správu majetku a vedení agendy vozového parku,
  • administrace dokumentů souvisejících s údržbou a provozem majetku,
  • Příprava a aktualizace skladové evidence, inventarizace,
  • vydávání materiálu ze skladu a kontrola příjmů,
  • organizace a rozvoz EduBoxů, školních pomůcek a služebních vozidel dle potřeby,
  • základní údržba a provozní kontrola vozového parku (technické prohlídky, servisní termíny),
  • spolupráce na drobných opravách a údržbě objektů a zařízení,
  • koordinace spolupráce s dodavateli servisních služeb a zajištění potřebné administrativy,
  • podpora interních útvarů při zajištění majetku a provozu.

Co od vás očekáváme:

  • Pečlivost a zodpovědný přístup k administrativním i manuálním činnostem,
  • schopnost samostatně organizovat práci a zároveň spolupracovat s kolegy i dodavateli,
  • praktické dovednosti při základní údržbě a provozní kontrole vozidel či objektů,
  • ochotu podílet se na rozvozu materiálu a pomůcek dle aktuálních potřeb,
  • zájem o dlouhodobou spolupráci a aktivní zapojení do chodu organizace,
  • řidičský průkaz SK. B, E (aktivní řidič), případně ochota si doplnit „E",
  • dobrá znalost práce s PC (Outlook, Office 365) a zájem o nové technologie (AI).

Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní firmy s přátelským kolektivem,
  • moderní pracovní prostředí a technické vybavení,
  • pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení,
  • nabídka na částečný / plný úvazek
  • platové podmínky odpovídající zkušenostem a praxi.

Pokud Vás tato výzva zaujala, neváhejte se nám ozvat! Staňte se součástí týmu, který mění budoucnost vzdělávání a pomozte nám dotahovat skvělé projekty do úspěšného konce!

Pošli své CV.

Těšíme se na osobní setkání – face to face!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.