RELATIONSHIP MANAGER - Corporate Deposits
Pořád hledají
FCM BANK Praha, odštěpný závod
Na příkopě 969/33, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zahraniční pracovní cesty, Mobilní telefon, Auto i pro soukromé účely, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Bankovní specialista, Firemní bankéř/Relationship Manager, Investiční specialista
O pozici
Jsme dynamická a rychle rostoucí banka se sídlem na Maltě, pobočkou v Praze a nabízíme příležitost pro motivovaného obchodníka na pozici Relationship Manager – Corporate Deposits, který by se připojil k týmu Retail & Operations s místem výkonu práce v Praze.
Vaším stěžejním úkolem bude odpovědnost za správu a rozvoj portfolia českých depozitních klientů FCM Bank a také akvizice nových firemních klientů (ČR i Malta) a správa stávajících klientů v synergii se SAB Finance a.s.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
- Zajištění klientského servisu – především v oblasti CORP/RET spořicích účtů;
- Organizace a realizace osobních schůzek s klienty v rámci celé ČR;
- Klientská péče o stávající klienty a upevňování vztahů s klienty ČR;
- Vytěžování potenciálu stávajícího depozitního CORP/RET portfolia;
- Udržení a rozvoj interního partnerství mezi FCM Bank a SAB Finance – reporting/koordinace obchodních/neobchodních aktivit a komunikace ke klientům;
- Průběžná analýza klientských dat a přehled o vývoji portfolia, reporting aktivit a výsledků vedení FCM Bank;
Co od Vás očekáváme?
- Máte silnou orientaci na klienta, budování dlouhodobých vztahů a důvěry mezi Bankou a Klientem;
- Disponujete prokazatelnými obchodní zkušenosti ve finančním sektoru;
- Výborně komunikujete;
- Jste srdcem obchodník, máte tah na branku;
- Máte dobrou organizaci času a práce, prokazujete samostatnost, zodpovědnost a zájem o výsledek;
- Mluvíte dobře anglicky;
- Nevadí Vám cestovat v rámci ČR za klienty a v budoucnu také kvartálně na Maltu.
Na co se můžete těšit?
- Na příležitost pracovat v úspěšné bance s plochou strukturou, která nabízí prostor pro INICIATIVU, SEBEREALIZACI A RŮST;
- Na velkou míru samostatnosti a zodpovědnosti;
- Budete mít prostor v organizaci svého pracovního času;
- Plnou podporu týmu při Vašem zaškolení.
Benefity:
- Odpovídající mzdové hodnocení s motivační bonusovou složkou;
- Služební auto i k soukromému užívání;
- 5 týdnů dovolené, 2 sick days;
- Multisport;
- Jazyková výuka s příspěvkem zaměstnavatele;
- Příspěvek na penzijní připojištění;
- Příspěvek na stravné;
- Moderní kanceláře v Trinity Palace, Na Příkopě, Praha 1;
- Občasné pracovní výjezdy na Maltu.
Pokud Vás tato příležitost zajímá, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis v ČJ a AJ, těšíme se na odpověď!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.