banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní referent/ka * příjem objednávek * fakturace

Pořád hledají

AROCO, spol. s r.o.

Spojovací 798/31, Praha-Vysočany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na pracovní oblečení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, 13. plat, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Potravinářství, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Obchodní referent, Pokladní


O pozici

Pro doplnění obchodního oddělení hledáme k rychlému nástupu kolegyni nebo kolegu.

Co vás čeká

Rozmanitá práce v zajímavém oboru vonných a chuťových látek, kterou hned tak někde nepotkáte. Budete se aktivně podílet na plnění úkolů v menší české rodinné společnosti s mimořádně dlouhou tradicí. Počátek založení se datuje k roku 1882. Budete součástí malého kolektivu, kde má ale každý jedinec své nezastupitelné místo.

Hlavní náplň práce:

- komunikace se zákazníky, obchodními zástupci, přepravci

- příjem a zpracování zákaznických objednávek v informačním systému VISION 32

- komunikace a součinnost s ostatními kolegy zvl. ve výrobě, v expedičním skladu a v účtárně

- tvorba faktur a průvodní dokumentace k expedovaným zásilkám

- zajišťování přepravy u smluvních přepravců

- poradenská a konzultační činnost při nabídce výrobků a služeb

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce

- smysl pro odpovědnost a pečlivost, příjemné a vstřícné vystupování

- uživatelská znalost PC, MS Office, podnikové informační systémy

Vaší výhodou bude

- praxe na podobné pozici.

- možnost okamžitého nástupu

- základní znalost podnikové ekonomiky se zaměřením na obchodní činnosti a tvorbu příslušných dokladů..

- základní znalost AJ, není podmínka

Co vám můžeme nabídnout

- jednosměnný provoz s pevnou pracovní dobou

- přátelský kolektiv v prostředí stabilní společnosti

- zaškolení a podpora od kolegů je samozřejmostí

- dobré dopravní spojení v dosahu MHD

- firemní benefity

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.