Interní ekonom(ka)/ hospodář(ka)
Pořád hledají
GALL Trade s.r.o.
Revoluční 1546/24, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 70 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Slovenština (Středně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Hlavní účetní
O pozici
O pozici
Hledáme zkušenou a samostatnou interní ekonomku / hospodářku, která převezme plnou odpovědnost za vedení účetní a ekonomické agendy našich společností.
Jsme rostoucí firma v oblasti správy a pronájmu nemovitostí a potřebujeme spolehlivého člověka, který zajistí přehled, řád a kontrolu nad financemi napříč našimi entitami.
Náplň práce
- Kompletní vedení účetnictví pro několik propojených subjektů (s.r.o.)
- Zpracování a podávání všech typů daňových přiznání
- DPH, kontrolní hlášení, daň z příjmů, silniční daň apod.
- Příprava měsíčních uzávěrek, přehledů a podkladů pro vedení
- Vedení a kontrola pokladny (včetně hotovostních a elektronických výdajů)
- Mzdy a personalistika – výpočet mezd, odvody, komunikace s úřady
- Evidence závazků a pohledávek, práce s bankou, kontrola cash-flow
- Aktivní řízení výdajové stránky firmy – kontrola faktur, úspor, rozpočtů
- Sběr, třídění a evidence účtenek a bločků od všech zaměstnanců
- Sledování a správa provozního rozpočtu, schvalování výdajů
- Komunikace s relevantními úřady, daňovým poradcem, auditory a vedením společnosti
- Příprava podkladů pro finanční rozhodování vedení (reporty, přehledy, analýzy)
Požadujeme
- Praxi v účetnictví a ekonomice min. 3–5 let (ideálně v malých/středních firmách)
- Znalost účetnictví a daňové problematiky v plném rozsahu
- Samostatnost, zodpovědnost a schopnost vést si vlastní systém kontroly
- Orientaci v legislativě (DPH, DPPO, ZDP, Zákon o účetnictví)
- Znalost mzdové agendy výhodou
- Uživatelskou znalost MS Office (Excel), účetních programů (např. Pohoda, Money, apod.)
- Systematičnost, preciznost, schopnost určovat priority
- Znalost AJ výhodou (pro komunikaci s některými dodavateli/klienty)
Nabízíme
- Stabilní zázemí úspěšné české firmy se sídlem v Praze
- Možnost pracovat samostatně a s důvěrou vedení
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Flexibilní pracovní doba / možnost částečné práce z domova
- Přátelský tým, moderní přístup a přehledná struktura řízení
- Prostor k profesnímu růstu (např. směrem k ekonomickému řízení celé skupiny)
- Kartu Multisport
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.