banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Interní ekonom(ka)/ hospodář(ka)

Pořád hledají

GALL Trade s.r.o.

Revoluční 1546/24, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 70 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Slovenština (Středně pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Hlavní účetní


O pozici

O pozici

Hledáme zkušenou a samostatnou interní ekonomku / hospodářku, která převezme plnou odpovědnost za vedení účetní a ekonomické agendy našich společností.
Jsme rostoucí firma v oblasti správy a pronájmu nemovitostí a potřebujeme spolehlivého člověka, který zajistí přehled, řád a kontrolu nad financemi napříč našimi entitami.

Náplň práce

  • Kompletní vedení účetnictví pro několik propojených subjektů (s.r.o.)
  • Zpracování a podávání všech typů daňových přiznání
  • DPH, kontrolní hlášení, daň z příjmů, silniční daň apod.
  • Příprava měsíčních uzávěrek, přehledů a podkladů pro vedení
  • Vedení a kontrola pokladny (včetně hotovostních a elektronických výdajů)
  • Mzdy a personalistika – výpočet mezd, odvody, komunikace s úřady
  • Evidence závazků a pohledávek, práce s bankou, kontrola cash-flow
  • Aktivní řízení výdajové stránky firmy – kontrola faktur, úspor, rozpočtů
  • Sběr, třídění a evidence účtenek a bločků od všech zaměstnanců
  • Sledování a správa provozního rozpočtu, schvalování výdajů
  • Komunikace s relevantními úřady, daňovým poradcem, auditory a vedením společnosti
  • Příprava podkladů pro finanční rozhodování vedení (reporty, přehledy, analýzy)


Požadujeme

  • Praxi v účetnictví a ekonomice min. 3–5 let (ideálně v malých/středních firmách)
  • Znalost účetnictví a daňové problematiky v plném rozsahu
  • Samostatnost, zodpovědnost a schopnost vést si vlastní systém kontroly
  • Orientaci v legislativě (DPH, DPPO, ZDP, Zákon o účetnictví)
  • Znalost mzdové agendy výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office (Excel), účetních programů (např. Pohoda, Money, apod.)
  • Systematičnost, preciznost, schopnost určovat priority
  • Znalost AJ výhodou (pro komunikaci s některými dodavateli/klienty)


Nabízíme

  • Stabilní zázemí úspěšné české firmy se sídlem v Praze
  • Možnost pracovat samostatně a s důvěrou vedení
  • Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
  • Flexibilní pracovní doba / možnost částečné práce z domova
  • Přátelský tým, moderní přístup a přehledná struktura řízení
  • Prostor k profesnímu růstu (např. směrem k ekonomickému řízení celé skupiny)
  • Kartu Multisport

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.