banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Front office manager

Pořád hledají

WorkLounge Prague s.r.o.

Pernerova 676/51, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Provize z prodeje, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník


O pozici

Hledáme Front Office Manažera / Manažerku pro naše pobočky WorkLounge
Chceš vést recepci v krásném moderním prostoru, být tváří pobočky a pečovat o komunitu skvělých lidí? 💛 Pokud tě baví práce s lidmi, organizace a hledáš práci, která má smysl i energii, čti dál!

✨ Kdo jsme?
WorkLounge je česká firma s osobním přístupem a jedinečnými prostory, ve kterých se pracuje jedna radost. Patříme mezi přední poskytovatele coworkingu a servisovaných kanceláří v ČR. Naším cílem je vytvářet inspirativní prostředí, kde freelancery, startupy i velké firmy spojuje práce, networking i zábava.

🙋 Koho hledáme?
Člověka, který bude mít pod palcem každodenní chod recepce a zároveň bude pečovat o naši komunitu.

Hledáme usměvavou, komunikativní a organizovanou osobnost, která má ráda kontakt s lidmi a ví, jak jim vytvořit příjemný pracovní den.

Jaký/á bys měl/a být?

  • přátelský/á, komunikativní a spolehlivý/á
  • baví tě pečovat o druhé a dotahovat věci do konce
  • reprezentativní vystupování a úsměv na tváři jsou tvoje silné stránky 🙂
  • systematický/á a samostatný/á
  • čeština + angličtina (alespoň B1), další jazyk výhodou
  • zkušenost z recepce / front office / coworkingu nebo hotelu se hodí, ale není podmínkou

📌 Co tě čeká?

  • zajištění chodu recepce a komunikace s dodavateli
  • péče o naše členy a jejich spokojenost
  • onboarding nových členů (karty, klíče, přístupové údaje…)
  • administrativa (objednávky, faktury, evidence)
  • příprava meetingů
  • vítání hostů, přebírání poštovních zásilek
  • spolupráce na organizaci akcí a eventů 🎉

🎁 Co ti nabídneme?

  • práci v přátelském týmu a inspirativním prostředí
  • HPP, pracovní doba 8:30–17:00 (po–pá)
  • 3 sick days ročně
  • Multisport kartu
  • Teambuilding
  • pondělní snídaně a pravidelné komunitní akce (od networkingů po grilovačky) 🍳🥂
  • zázemí české společnosti i silného brandu
  • komunitu profesionálů ve svém oboru
  • možnost růst a rozvíjet se spolu s námi


👉 Hledáme někoho, kdo se k nám přidá ideálně ihned, případně dle dohody.

Pokud tě tahle role oslovila, ozvi se – těšíme se, až tě poznáme, tým WorkLounge :)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.