banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Matrikářka

Končí zítra

Město Brušperk

  • K náměstí 22, Brušperk

  • Brušperk E399

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

23 110 - 33 220 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vyšší odborné

Zařazené

Státní a veřejná správa, Úředník


O pozici

Městský úřad Brušperk

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení

na obsazení funkce

MATRIKÁŘKY

MĚSTSKÉHO ÚŘADU BRUŠPERK

Druh práce: matrikářka

Zařazení: úředník

Místo výkonu práce: město Brušperk

Platová třída: 9

(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)

osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Předpokládaný nástup: 01. 01. 2026 nebo dle dohody

Požadované předpoklady:

1. Minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe:

- v oboru právo, veřejná správa, administrativa, nebo obdobném,

- příp. jiné středoškolské vzdělání s maturitou, doplněné praxí ve veřejné správě.

2. Obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

3. Občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

4. Základní znalosti následujících předpisů jsou výhodou:

- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 115/2006 Sb., o registrovaném partnerství a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,

- Vyhláška č. 207/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

- Zákon č. 130/2000 Sb., o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu ČR a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 275/2012 Sb., o volbě Prezidenta ČR a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

- Zákon č. 62/2003 Sb., o volbách do EP a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Zkouška odborné způsobilosti na úseku matrik a státního občanství nebo odborná zkouška matrikáře dle zákona o matrikách výhodou (lze složit po výběrovém řízení).

6. Zkušenost s vedením správních řízení, s evidencí obyvatel, nebo prací na úřadě výhodou.

7. Řidičský průkaz sk. B výhodou.

8. Znalost cizího jazyka výhodou.

Charakteristika práce:

- výkon funkce matrikáře,

- vidimace a legalizace,

- vedení evidence obyvatel,

- obsluha systému Czech POINT,

- vedení evidence domů a chat, přidělování čísel popisných a evidenčních,

- zajišťování voleb,

- realizace slavnostních obřadů i mimo běžnou pracovní dobu,

- vyřizování agendy týkající se sociální oblasti, opatrovnictví

- vedení příjmové pokladny.

Další požadavky a schopnosti:

Úhledný a čitelný rukopis (bude nutné provádět zápisy do matričních knih), časová flexibilita, přesnost a spolehlivost, psychická odolnost, ochota se dále vzdělávat, komunikační schopnosti, příjemné vystupování, pečlivost, systematičnost, schopnost práce s osobními údaji, znalost práce na PC.

Upozornění:

Úředník nesmí být členem řídícího, dozorčího nebo kontrolního orgánu právnické osoby, jejímž předmětem činnosti je podnikání, úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán.

Co nabízíme:

1. Pružná pracovní doba

2. 5 týdnů dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce 5 dnů v kalendářním roce

3. Příspěvky na stravování, na regeneraci pracovních sil, na penzijní připojištění

4. Možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů

Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení:

1. Jméno, příjmení, titul uchazeče

2. Datum a místo narození uchazeče

3. Státní příslušnost uchazeče

4. Místo trvalého pobytu uchazeče

5. Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

6. Datum a podpis uchazeče

7. Kontaktní údaje (telefonní číslo a e-mailová adresa) pro informaci o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise.

K přihlášce je nutné doložit tyto doklady:

1. Strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech

2. Úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

3. Občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po výběrovém řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 28. listopadu 2025 a to jedním z následujících způsobů :

- osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny

- prostřednictvím provozovatelem poštovních služeb na adresu : Městský úřad Brušperk, tajemník Městského úřadu, K náměstí 22, 739 44 Brušperk

Obálku označte nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - MATRIKÁŘKA“.

O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.

V Brušperku dne 12. listopadu 2025

Ing. Petr Urbanec, tajemník Městského úřadu Brušperk

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.