banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista pro vypořádání obchodů

Pořád hledají

Devizová burza a.s.

Křižíkova 710/30, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Specialista treasury, Fakturant/fakturantka


O pozici

Společnost Devizová burza a.s. hledá pečlivého a zodpovědného kolegu či kolegyni do týmu Vypořádání obchodů. Pokud máte smysl pro detail, baví vás práce s čísly a chcete být klíčovou součástí hladkého průběhu finančních operací, přidejte se k nám.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Denní vypořádávání obchodů sjednaných útvarem Dealing.
  • Spolupráce s Dealingem při kontrole a zajišťování likvidity na bankovních účtech.
  • Aktivní komunikace s bankami v rámci procesu vypořádání.
  • Vystavování dokladů o vypořádání plateb, včetně zahraničních avíz.
  • Zpracovávání bankovních výpisů (stahování, ukládání) a následné rozklíčování položek a dohledávání nezařazených plateb.
  • Zajišťování včasného pokrytí všech finančních závazků společnosti.
  • Správa a evidence zůstatků na bankovních účtech.
  • Vedení a evidence příchozích avíz a předávání informací Dealingu.
  • Správa a aktualizace databáze klientů.
  • Archivace smluvní klientské dokumentace a zakládání dokladů.
  • Spolupráce s útvary Compliance a Řízení rizik.

Jaký by měl být Váš profil?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření.
  • Orientace v problematice finančních trhů a bankovnictví.
  • Samostatnost, zodpovědnost, svědomitost a maximální pečlivost – na vaší práci závisí úspěch obchodu.
  • Schopnost analytického myšlení, týmové i samostatné práce.
  • Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem) pro komunikaci s obchodními partnery.
  • Aktivní znalost práce s MS Office (především Excel, Word, Outlook).
  • Velkou výhodou pro vás bude předchozí zkušenost se systémem CERTIS.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní společnosti na českém trhu.
  • Možnost podílet se na chodu klíčového oddělení firmy.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Prostor pro samostatnou a odpovědnou práci.
  • Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí.
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (např. stravenky, dny dovolené navíc, příspěvky na vzdělávání).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.