Recepční
Méně než týden
LERIKA Tax & Accounting, s.r.o.
Sokolovská 81/55, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Občerstvení na pracovišti, Kafetérie
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Recepční
O pozici
Jsme účetní a daňová kancelář. Účelem naší kanceláře je řešit pro klienty povinnosti v oblasti daní a účetnictví. Děláme naši práci tak, aby se na nás naši klienti mohli vždy spolehnout. Mnoho z nich je s námi ostatně již od počátku existence naší kanceláře. Díky kvalitním a profesionálním službám rosteme a máme jenom spokojené zákazníky.
Proč pracovat zrovna pro nás:
- Získali jsme 2. místo v ocenění ÚČETNÍ FIRMA ROKU 2021. Můžete si tak být jistí, že se dostanete do dobrých rukou.
- Čeká vás sympatický tým kolegů. Vzájemně si pomáháme a věříme, že je to důležitá součást naší firemní kultury.
- Stanete se důležitou součástí našeho týmu a zároveň administrativní oporou pro své kolegy.
Máte organizační talent a ráda se pohybujete v dynamickém prostředí? Chcete být součástí přátelského týmu v moderní účetní firmě, kde každý den přináší nové výzvy? Pak hledáme právě vás!
Hledáme recepční, která umí víc než jen zvedat telefon!
Popis pozice:
- Zajištění plynulého chodu recepce společnosti.
- Administrativní zpracování došlé a odesílané korespondence, zajišťování kurýrních služeb a pochůzek.
- Objednávání kancelářských potřeb, komunikace s úklidovou firmou.
- Komunikace s firemními hosty a péče o ně.
- Plánování a příprava zasedacích místností.
- Zajišťování chodu kuchyňky, péče o kávovary, o květiny, tiskárnu.
- Plnění operativních úkolů v rámci administrativy.
- Administrativní podpora ostatních oddělení.
- Další související činnosti dle aktuálních potřeb.
Potřebné znalosti/Očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou.
- Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.
- Pozitivně naladěnou osobnost s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.
- Příjemné vystupování.
- Loajalitu.
- Dobrou znalost práce s MS Office.
- Komunikativní znalost AJ výhodou.
Nabízíme:
- Práci na částečný úvazek, 4 dny v týdnu.
- Přátelský a podporující tým, kde se můžeš učit a růst.
- Práci v příjemném, moderním prostředí v centru Prahy.
- Cafeterie
- Skvělou partu lidí.
- Firemní akce.
Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a pár řádek, proč právě vy jste tím, koho hledáme.
Těšíme se na vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.