banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční

Méně než týden

LERIKA Tax & Accounting, s.r.o.

Sokolovská 81/55, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Občerstvení na pracovišti, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Recepční


O pozici

Jsme účetní a daňová kancelář. Účelem naší kanceláře je řešit pro klienty povinnosti v oblasti daní a účetnictví. Děláme naši práci tak, aby se na nás naši klienti mohli vždy spolehnout. Mnoho z nich je s námi ostatně již od počátku existence naší kanceláře. Díky kvalitním a profesionálním službám rosteme a máme jenom spokojené zákazníky.

Proč pracovat zrovna pro nás:

  • Získali jsme 2. místo v ocenění ÚČETNÍ FIRMA ROKU 2021. Můžete si tak být jistí, že se dostanete do dobrých rukou.
  • Čeká vás sympatický tým kolegů. Vzájemně si pomáháme a věříme, že je to důležitá součást naší firemní kultury.
  • Stanete se důležitou součástí našeho týmu a zároveň administrativní oporou pro své kolegy.

Máte organizační talent a ráda se pohybujete v dynamickém prostředí? Chcete být součástí přátelského týmu v moderní účetní firmě, kde každý den přináší nové výzvy? Pak hledáme právě vás!

Hledáme recepční, která umí víc než jen zvedat telefon!

Popis pozice:

  • Zajištění plynulého chodu recepce společnosti.
  • Administrativní zpracování došlé a odesílané korespondence, zajišťování kurýrních služeb a pochůzek.
  • Objednávání kancelářských potřeb, komunikace s úklidovou firmou.
  • Komunikace s firemními hosty a péče o ně.
  • Plánování a příprava zasedacích místností.
  • Zajišťování chodu kuchyňky, péče o kávovary, o květiny, tiskárnu.
  • Plnění operativních úkolů v rámci administrativy.
  • Administrativní podpora ostatních oddělení.
  • Další související činnosti dle aktuálních potřeb.

Potřebné znalosti/Očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou.
  • Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti.
  • Pozitivně naladěnou osobnost s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.
  • Příjemné vystupování.
  • Loajalitu.
  • Dobrou znalost práce s MS Office.
  • Komunikativní znalost AJ výhodou.

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek, 4 dny v týdnu.
  • Přátelský a podporující tým, kde se můžeš učit a růst.
  • Práci v příjemném, moderním prostředí v centru Prahy.
  • Cafeterie
  • Skvělou partu lidí.
  • Firemní akce.

Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a pár řádek, proč právě vy jste tím, koho hledáme.

Těšíme se na vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.