banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník v oddělení veřejných zakázek

Méně než týden

Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace

Vančurova 1544, Kladno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Referent, Odborný asistent


O pozici

Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, p.o. vznikla sloučením dvanácti okresních záchranných služeb v roce 2003.
Během let se ze středočeské záchranné služby stala fungující spolehlivá organizace s nejmodernější technikou a kvalitní přednemocniční neodkladnou péčí. Rovněž zajišťuje v rámci doplňkové činnosti asistenční služby, zdravotnický dohled a prezentaci záchranářské techniky na společenských, kulturních a sportovních akcích ve Středočeském kraji.

V současnosti hledáme kolegu/yni na pozici:

Administrativní pracovník v oddělení veřejných zakázek

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • minimálně středoškolské vzdělání,
  • proaktivní přístup,
  • znalost práce na PC, MS Office na velmi dobré úrovni (především Word a Excel),
  • profesionální přístup a jednání,
  • schopnost stanovit prioritu úkolů,
  • výborné organizační, komunikační a prezentační schopnosti,
  • odolnost vůči zátěži a stresu,
  • samostatnost, preciznost a odpovědnost,
  • pečlivost v obsahové i formální přípravě dokumentů, schopnost dobré jazykové kontroly a dotahování dokumentů do finální podoby,
  • schopnost týmové spolupráce,
  • chuť učit se novým věcem,
  • výhodou je znalost právních předpisů týkajících se Veřejných zakázek.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • vedení přehledu veřejných zakázek,
  • evidence, správa aktualizace smluv, objednávek a tomu příslušných dokumentů,
  • práce s veřejnými registry a elektronickými nástroji včetně profilu zadavatele
  • příprava kompletní dokumentace ke zveřejnění v Registru smluv,
  • spolupráce s jednotlivými úseky ZZS SK při získávání podkladů v průběhu veřejných zakázek,
  • vedení spisů veřejných zakázek,
  • archivace veřejných zakázek,
  • další administrativní úkoly dle potřeb ZZS SK,
  • výhodou je praxe na obdobné pozici, nikoli podmínkou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 9. platová třída
  • dle délky prokazatelné praxe + osobní příplatek, kvartální odměny dle výkonu práce,
  • 5 týdnů dovolené,
  • stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření, Multisport karta a další benefity v rámci FKSP,
  • podpora dalšího odborného rozvoje a vzdělávání.

Nástup dohodou.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám motivační dopis a Váš strukturovaný životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.