banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční v IT firmě

Méně než týden

Sympulse s.r.o.

Za Brumlovkou 1559/5, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Recepční


O pozici

V Sympulse přinášíme digitální transformaci prostřednictvím špičkových řešení v oblasti návrhu a vývoje softwaru, monitorování aplikací, datové vědy, umělé inteligence a strategického technologického poradenství. Díky našim znalostem pomáháme firmám využívat data, posilovat bezpečnost a optimalizovat provoz s využitím technologií nové generace. Budeš u zrodu nového velkého hráče na českém IT trhu a součástí české větve silné IT skupiny Synteca s více než 1000 IT specialisty v CEE a velkým růstovým apetitem v Česku.

Do našeho přátelského týmu hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici Recepční, který/á se postará o chod recepce a plynulé fungování naší kanceláře na Brumlovce.
Hledáme člověka, který je profesionální, spolehlivý, komunikativní a má rád pořádek i lidi kolem sebe.


Co bude Tvou náplní práce?

  • příjem návštěv a profesionální péče o hosty, zajištění kávy a občerstvení,
  • evidence příchozí a odchozí pošty, zajištění kurýrních a poštovních služeb,
  • vyřizování příchozích hovorů,
  • práce s aktuálními nástroji (Excel, Word, PowerPoint, Teams, WhatsApp aj.),
  • každodenní komunikace se zaměstnanci, s Office&Marketing Asistentkou Barborou a s vedením firmy,
  • objednávání kancelářských potřeb, občerstvení a provozního materiálu, správa skladu,
  • správa zasedacích místností a dohled nad čistotou a pořádkem v kanceláři,
  • administrativní podpora managementu.


Bude nám to ladit, pokud jsi:

  • člověk s profesionálním, vstřícným a proaktivním vystupováním,
  • někdo, kdo je praktický, spolehlivý a dokáže si poradit a řešit věci s úsměvem,
  • týmový hráč, který se umí domluvit a chce se učit nové věci,
  • ideálně do budoucna schopný/á převzít širší back office agendu.


Také od Tebe potřebujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
  • orientaci v nástrojích M365 viz náplň práce a umět je použít,
  • schopnost domluvit se v případě potřeby anglicky,
  • přítomnost na recepci v pracovní době PO-PÁ 8:30–17:00 (30 minut pauza na oběd).


Co nabízíme:

  • plný úvazek 40 hodin / týden, pracovní dobu 8:30–17:00,
  • možnost i částečného úvazku – neváhej se ozvat,
  • pracovní smlouvu na 1 rok s vizí prodloužení na neurčito,
  • mzdu 40.000 Kč na plný úvazek,
  • nástup ihned,
  • zázemí moderní IT firmy se skvělým kolektivem,
  • možnost profesního růstu a rozvoje v rámci společnosti,
  • roční bonus, Multisport kartu za 500 Kč, 5. týden dovolené, 2x sick day, stravenkový paušál,
  • notebook, mobilní telefon s neomezenými daty.


Zní to dobře? Budeme se těšit na info o Tobě! 

Čeká Tě 15minutový seznamovací video hovor přes Teams s Petrou (HRBP) a následně osobní pohovor 45 minut s Robem (CFO) a Barborou (Office&Marketing Assistant).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.