Recepční v IT firmě
Méně než týden
Sympulse s.r.o.
Za Brumlovkou 1559/5, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Recepční
O pozici
V Sympulse přinášíme digitální transformaci prostřednictvím špičkových řešení v oblasti návrhu a vývoje softwaru, monitorování aplikací, datové vědy, umělé inteligence a strategického technologického poradenství. Díky našim znalostem pomáháme firmám využívat data, posilovat bezpečnost a optimalizovat provoz s využitím technologií nové generace. Budeš u zrodu nového velkého hráče na českém IT trhu a součástí české větve silné IT skupiny Synteca s více než 1000 IT specialisty v CEE a velkým růstovým apetitem v Česku.
Do našeho přátelského týmu hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici Recepční, který/á se postará o chod recepce a plynulé fungování naší kanceláře na Brumlovce.
Hledáme člověka, který je profesionální, spolehlivý, komunikativní a má rád pořádek i lidi kolem sebe.
Co bude Tvou náplní práce?
- příjem návštěv a profesionální péče o hosty, zajištění kávy a občerstvení,
- evidence příchozí a odchozí pošty, zajištění kurýrních a poštovních služeb,
- vyřizování příchozích hovorů,
- práce s aktuálními nástroji (Excel, Word, PowerPoint, Teams, WhatsApp aj.),
- každodenní komunikace se zaměstnanci, s Office&Marketing Asistentkou Barborou a s vedením firmy,
- objednávání kancelářských potřeb, občerstvení a provozního materiálu, správa skladu,
- správa zasedacích místností a dohled nad čistotou a pořádkem v kanceláři,
- administrativní podpora managementu.
Bude nám to ladit, pokud jsi:
- člověk s profesionálním, vstřícným a proaktivním vystupováním,
- někdo, kdo je praktický, spolehlivý a dokáže si poradit a řešit věci s úsměvem,
- týmový hráč, který se umí domluvit a chce se učit nové věci,
- ideálně do budoucna schopný/á převzít širší back office agendu.
Také od Tebe potřebujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou,
- orientaci v nástrojích M365 viz náplň práce a umět je použít,
- schopnost domluvit se v případě potřeby anglicky,
- přítomnost na recepci v pracovní době PO-PÁ 8:30–17:00 (30 minut pauza na oběd).
Co nabízíme:
- plný úvazek 40 hodin / týden, pracovní dobu 8:30–17:00,
- možnost i částečného úvazku – neváhej se ozvat,
- pracovní smlouvu na 1 rok s vizí prodloužení na neurčito,
- mzdu 40.000 Kč na plný úvazek,
- nástup ihned,
- zázemí moderní IT firmy se skvělým kolektivem,
- možnost profesního růstu a rozvoje v rámci společnosti,
- roční bonus, Multisport kartu za 500 Kč, 5. týden dovolené, 2x sick day, stravenkový paušál,
- notebook, mobilní telefon s neomezenými daty.
Zní to dobře? Budeme se těšit na info o Tobě!
Čeká Tě 15minutový seznamovací video hovor přes Teams s Petrou (HRBP) a následně osobní pohovor 45 minut s Robem (CFO) a Barborou (Office&Marketing Assistant).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.