banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Provozní referent/ka do provozně - technického úseku

Méně než 2 týdny

Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace

Vančurova 1544, Kladno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Elektrotechnika a energetika, Administrativní pracovník, Referent, Technik, Project Manager, Technický ředitel/manažer


O pozici

Hledáme pečlivého a organizačně schopného kolegu/kolegyni, který/á se stane oporou našeho provozně technického úseku. U nás budete mít možnost spojit administrativní práci s praktickou podporou chodu Zdravotnické záchranné služby Středočeského kraje.

Co Vás čeká:

  • koordinace provozně-technického úseku (PTÚ) – zajištění chodu, organizace a kontroly provozních činností napříč organizací
  • správa revizí a pasportizace – dohled nad prováděním revizí, údržbou a opravami vyhrazených technických zařízení
  • zajišťování centrálních nákupů a správa smluvní agendy – koordinace nákupů (včetně medicinálních plynů), sledování termínů smluv, prolongací a plnění závazků
  • finanční agenda a kontrola nákladů – zpracování faktur, kontrola objednávek, schvalování nákupů a distribuce zboží a služeb
  • správa energetiky a odpadového hospodářství – vedení agend týkajících se spotřeby energií, paliv a nakládání s odpady ve spolupráci se správci pracovišť
  • podpora krizového řízení v rámci PTÚ – zajištění provozní připravenosti (např. agregáty) ve spolupráci s provozně-ekonomickými správci jednotlivých pracovišť ZZS SK
  • komunikace s orgány státní správy, samosprávy a dalšími partnery – řešení provozně-technických záležitostí a spolupráce při plnění zákonných požadavků
  • sledování legislativy a optimalizace provozu – aplikace aktuálních předpisů, podíl na zlepšování procesů, efektivním využívání zdrojů a snižování nákladů

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický nebo technický směr výhodou)
  • praxi minimálně 5 let v provozně-ekonomické nebo technické oblasti
  • orientaci v právních předpisech veřejné správy a veřejných zakázek výhodou
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost a organizační schopnosti
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, elektronické evidence)
  • výhodou praxe v příspěvkové organizaci či veřejném sektoru
  • řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme?

  • stabilní zaměstnání v organizaci s jasným posláním
  • plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída
  • osobní příplatek podle praxe + kvartální odměny za výsledky
  • stravenkový paušál, Multisport, příspěvek na penzijní spoření a další benefity z FKSP
  • podporu vzdělávání a prostor pro vlastní iniciativu

Nástup 01/2026 nebo dle dohody.

Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.