banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

DEMAND PLANNER

Dnešní

BEL Sýry Česko a.s.

Thámova 681/32, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Ekonomika a podnikové finance, Potravinářství


O pozici

Jsme pobočkou mezinárodní skupiny BEL, jednoho z největších světových výrobců jednotlivě balených sýrů. Růst skupiny BEL je tažen především silnými klíčovými značkami, jako jsou Veselá kráva®, Kiri®, Mini Babybel®, Boursin®, GoGo squeeZ® a Nurishh®. V BEL Sýry Česko a.s. spravujeme portfolio úspěšných mezinárodních i lokálních značek.

Hledáme nového kolegu do našeho logistického týmu na pozici DEMAND PLANNER pro německý trh

Hlavní náplň práce:

  • Zpracování krátkodobé a dlouhodobé prognózy poptávky na německém trhu pomocí statistických nástrojů, informací o trhu a informací od sales týmu
  • Úzká spolupráce s oddělením prodeje, marketingu a s výrobou
  • Analýzy trendů prodeje, sezónnosti, promocí
  • Zodpovědnost za uvádění nových produktů na trh
  • Sledování skutečných prodejů oproti prognóze (MAD/BIAS); identifikace odchylek a komunikace hlavních příčin
  • Podpora procesu S&OP přípravou a prezentací plánů poptávky a vyhodnocení KPIs
  • Pravidelná kontrola stavu zásob a upozornění na rizika související se situacemi týkajících se nadměrných zásob nebo rizika vyprodání zásob
  • Podílet se na neustálém zlepšování procesů a nástrojů
  • Příprava pravidelných reportů o přesnosti forecastu a úrovni zákaznického servisu

Naše očekávání:

  • Min. středoškolské vzdělání (nejlépe VŠ)
  • Anglický jazyk min B2 je nutností (němčina/francouzština výhodou)
  • Dobré analytické schopnosti a znalost nástrojů pro analýzu dat (Excel, Power BI, SAP/APO/JDA nebo jiné ERP systémy).
  • Dobré komunikační schopnosti – komunikace napříč odděleními v rámci celé Evropy (především Německo a Francie)
  • Logické a analytické myšlení,
  • Orientace na detail se silnými organizačními schopnostmi
  • Prozákaznický přístup
  • Alespoň 1 rok předchozí praxe na podobné pozici

Nabízíme:

  • Mezinárodní firemní prostředí
  • Příležitosti ke kariérnímu růstu a rozvoji
  • Přátelský a otevřený mezinárodní kolektiv, příležitostné služební cesty do zahraničí
  • Plný úvazek (40 hodin týdně) s pracovní smlouvou
  • Notebook
  • Mobilní telefon včetně firemního tarifu
  • 2x týdně home office
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, cafeterie, sleva na firemní sýry, možnost dalšího vzdělávání, skupinové životní pojištění, stravenkový paušál
  • Datum nástupu: dohodou

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.