Specialista provozní podpory
Dnešní
DELIKOMAT s.r.o.
U Vlečky 843, Modřice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Příspěvek na dovolenou, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, 13. plat, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Pracovník back office, Dispečer, Logistik
O pozici
Společnost DELIKOMAT s.r.o. patří mezi nejvýznamnější a nejstabilnější společnosti v oblasti provozování nápojových a potravinových automatů v České republice.
Od našeho vzniku v roce 1995 jsme otevřeli celkem 16 poboček a zásobovacích míst a rozšířili náš tým na více jak 800 zaměstnanců. Dnes jsme součástí mezinárodního koncernu café+co. Kromě automatů na kávu, horké nápoje a svačinky, nabízíme i stolní kávovary do kanceláří nebo profesionální pákové kávovary do kaváren a hotelů.
V současné implementuje nové moderní technologie v rámci řízení celého provozu, a proto hledáme do našeho týmu posilu na centrálu do Modřic.
Co u nás budete dělat:
- Budete klíčovou součástí digitalizace a pomůžete nám zavést nový software pro řízení provozu a nastavíš procesy, aby vše běželo hladce.
- Budete sledovat provozní systémy, hledat chyby, výpadky a anomálie.
- Koordinovat řešení problémů – s interními týmy i s dodavateli.
- Komunikovat se zahraničními partnery (v angličtině).
- Poskytovat podporu kolegům ze zákaznické linky a evidence automatů.
- Dohlédnete na provozuschopnost interních systémů a budete mít přehled o jejich stavu.
- Do budoucna nabízíme možnost profesního růstu a vést menší tým.
Jaké znalosti a dovednosti byste pro tuto práci měl/a mít:
- Ukončené minimálně středoškolské vzdělání.
- Znalost práce MS Office.
- Ochota učit se nové věci – AI, digitalizace apod.
- Dobrá znalost AJ - min. B1 (slovem i písmem)
- Dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti.
- Samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti a prioritizace požadavků.
- Otevřenost vůči zavádění novinek a účast na nových projektech.
- Ideálně zkušenost v koordinaci, podpoře provozu nebo správě systémů.
Co vám můžeme nabídnout:
- Poskytneme vám kancelářské zázemí v nové moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna.
- Získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč / den.
- Každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na relaxaci, odpočinek a volnočasové aktivity.
- Půjde-li nám to společně na výbornou, můžeme se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou.
- Budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky.V průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.