banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista provozní podpory

Dnešní

DELIKOMAT s.r.o.

U Vlečky 843, Modřice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Příspěvek na dovolenou, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, 13. plat, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Pracovník back office, Dispečer, Logistik


O pozici

Společnost DELIKOMAT s.r.o. patří mezi nejvýznamnější a nejstabilnější společnosti v oblasti provozování nápojových a potravinových automatů v České republice.

Od našeho vzniku v roce 1995 jsme otevřeli celkem 16 poboček a zásobovacích míst a rozšířili náš tým na více jak 800 zaměstnanců. Dnes jsme součástí mezinárodního koncernu café+co. Kromě automatů na kávu, horké nápoje a svačinky, nabízíme i stolní kávovary do kanceláří nebo profesionální pákové kávovary do kaváren a hotelů.

V současné implementuje nové moderní technologie v rámci řízení celého provozu, a proto hledáme do našeho týmu posilu na centrálu do Modřic.

Co u nás budete dělat:

  • Budete klíčovou součástí digitalizace a pomůžete nám zavést nový software pro řízení provozu a nastavíš procesy, aby vše běželo hladce.
  • Budete sledovat provozní systémy, hledat chyby, výpadky a anomálie.
  • Koordinovat řešení problémů – s interními týmy i s dodavateli.
  • Komunikovat se zahraničními partnery (v angličtině).
  • Poskytovat podporu kolegům ze zákaznické linky a evidence automatů.
  • Dohlédnete na provozuschopnost interních systémů a budete mít přehled o jejich stavu.
  • Do budoucna nabízíme možnost profesního růstu a vést menší tým.

Jaké znalosti a dovednosti byste pro tuto práci měl/a mít:

  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání.
  • Znalost práce MS Office.
  • Ochota učit se nové věci – AI, digitalizace apod.
  • Dobrá znalost AJ - min. B1 (slovem i písmem)
  • Dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti.
  • Samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti a prioritizace požadavků.
  • Otevřenost vůči zavádění novinek a účast na nových projektech.
  • Ideálně zkušenost v koordinaci, podpoře provozu nebo správě systémů.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Poskytneme vám kancelářské zázemí v nové moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna.
  • Získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč / den.
  • Každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na relaxaci, odpočinek a volnočasové aktivity.
  • Půjde-li nám to společně na výbornou, můžeme se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou.
  • Budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky.V průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.