banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Hledáme asistentku CEO do naší přátelské cestovní kanceláře!

Dnešní

Školní zájezdy, s.r.o.

Srbská 3077/53a, Brno-Královo Pole

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager


O pozici

Hledáme asistentku CEO do naší přátelské cestovní kanceláře!

Jsme cestovní kancelář s více než pětadvacetiletou historií, avšak mladá duchem. Specializujeme se na vzdělávací zájezdy pro školy primárně do Velké Británie a zemí EU. Naší misí je podpora zážitkového vzdělávání mimo školní lavice. Naším cílem je zpřístupnit žákům a studentům bohatou historii a současnost našeho „starého“ kontinentu a motivovat je ke studiu cizích jazyků a poznávání světa. Do našeho týmu hledáme důvěryhodnou pravou ruku vedení společnosti, která by naší CEO organizovala a šetřila čas.

O pozici:

  • budeš koordinovat a organizovat obchodní jednání, služební cesty, firemní akce, schůzky, školení a konference
  • zajistíš hladký průběh interních a externích jednání a setkání, včetně přípravy reportů, analýz a materiálů, technické podpory, zápisů a následného sledování výstupů. Budeš řídit a kontrolovat plnění stanovených úkolů a cílů s ohledem na jejich návaznost
  • budeš spravovat databázi interních dokumentů, směrnic a pokynů. Ve spolupráci s vedením společnosti a právními zástupci budeš zpracovávat důvěrné dokumenty a podklady
  • budeš koordinovat tým asistentek, činnosti back-office a správu sociálních sítí
  • budeš se podílet na náboru nových členů týmu
  • budeš pracovat v přátelském kolektivu, jsme na jedné lodi a pomáháme si
  • nástup dle dohody

O Tobě:

  • máš VŠ vzdělání a relevantní zkušenosti na obdobné pozici (výkonný asistent/projektový manažer) min. 3 roky
  • ovládáš velmi dobře Microsoft Word, Excel a PowerPoint
  • zajímáš se o nové technologie, využíváš ChatGPT a/nebo jiné AI nástroje
  • komunikuješ bez problémů v angličtině – ústně i písemně
  • máš excelentní organizační schopnosti, smysl pro humor a detail a příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
  • jsi samostatná, loajální, diskrétní, pečlivá, spolehlivá, zodpovědná, proaktivní a týmová hráčka
  • dotahuješ věci do konce, ráda a rychle se učíš novým věcem a baví Tě práce v dynamickém prostředí

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.