banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Mzdový účetní s českým jazykem

Dnešní

ADP Employer Services Česká republika, a.s.

Rohanské nábřeží 670/17, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, OZP

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Mzdový účetní


O pozici

Přehled práce:

V současné době hledáme mzdovou/mzdového účetní do našeho českého týmu. Je to skvělá příležitost, pokud vás baví práce s čísly, týmová práce a řešení problémů. Dostanete šanci zvládnout vlastní pracovní zátěž podle postupů dohodnutých s klienty.
Jako mzdový/mzdová účetní budete odpovědní za včasné a přesné zpracování mezd čekých klientů ADP.


Odpovědnosti:
• kontrola a zpracování mzdových záznamů klienta (současní zaměstnanci, noví zaměstnanci, ukončení pracovního poměru, absence, změny mezd, převody atd.)
• zajištění splnění všech požadavků na mzdové, účetní a pomocné systémy (např. daňové evidence, bankovní požadavky, mzdové exekuce, benefity, vedení důchodových záznamů atd.)
• dodržování stanovených dohod a lhůt pro zpracování mezd
• odpovědnost za zpracování příslušných zpráv, analýz dat a stanovení nezbytných nápravných opatření
• udržování aktuálního a přesného mzdového systému a dokumentace

Požadovaná kvalifikace:

• plynulý znalost českého jazyka a středně pokročilá znalost angličtiny
• znalost sady MS Office
• předchozí zkušenosti s end-to-end českým mzdovým účetnictvím je výhodou
• schopnost analyzovat problémy prostřednictvím efektivní interakce se zákazníkem a komunikace
• schopnost pracovat v časových omezeních, aby bylo zajištěno dodržení termínů
• silná iniciativa a vysoká motivovanost

Co nabízíme:

• atraktivní lokalita Karlín
• zázemí úspěšné globální firmy
• 5 týdnů placené dovolené ročně
• možnost občasné práce z domova
• plně hrazené stravenky, nápoje zdarma
• výhody pro volný čas (Multisport Benefit Card, Benefity Café)
• průběžné vzdělávání a příležitosti k rozvoji
• konkurenční plat a příležitost ročních bonusů
• penzijní plán
• výhodný mobilní tarif
• jazykové kurzy na místě
• firemní akce
• přátelské mezinárodní prostředí

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.