Mzdový účetní s českým jazykem
Dnešní
ADP Employer Services Česká republika, a.s.
Rohanské nábřeží 670/17, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, OZP
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Mzdový účetní
O pozici
Přehled práce:
V současné době hledáme mzdovou/mzdového účetní do našeho českého týmu. Je to skvělá příležitost, pokud vás baví práce s čísly, týmová práce a řešení problémů. Dostanete šanci zvládnout vlastní pracovní zátěž podle postupů dohodnutých s klienty.
Jako mzdový/mzdová účetní budete odpovědní za včasné a přesné zpracování mezd čekých klientů ADP.
Odpovědnosti:
• kontrola a zpracování mzdových záznamů klienta (současní zaměstnanci, noví zaměstnanci, ukončení pracovního poměru, absence, změny mezd, převody atd.)
• zajištění splnění všech požadavků na mzdové, účetní a pomocné systémy (např. daňové evidence, bankovní požadavky, mzdové exekuce, benefity, vedení důchodových záznamů atd.)
• dodržování stanovených dohod a lhůt pro zpracování mezd
• odpovědnost za zpracování příslušných zpráv, analýz dat a stanovení nezbytných nápravných opatření
• udržování aktuálního a přesného mzdového systému a dokumentace
Požadovaná kvalifikace:
• plynulý znalost českého jazyka a středně pokročilá znalost angličtiny
• znalost sady MS Office
• předchozí zkušenosti s end-to-end českým mzdovým účetnictvím je výhodou
• schopnost analyzovat problémy prostřednictvím efektivní interakce se zákazníkem a komunikace
• schopnost pracovat v časových omezeních, aby bylo zajištěno dodržení termínů
• silná iniciativa a vysoká motivovanost
Co nabízíme:
• atraktivní lokalita Karlín
• zázemí úspěšné globální firmy
• 5 týdnů placené dovolené ročně
• možnost občasné práce z domova
• plně hrazené stravenky, nápoje zdarma
• výhody pro volný čas (Multisport Benefit Card, Benefity Café)
• průběžné vzdělávání a příležitosti k rozvoji
• konkurenční plat a příležitost ročních bonusů
• penzijní plán
• výhodný mobilní tarif
• jazykové kurzy na místě
• firemní akce
• přátelské mezinárodní prostředí
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.