banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní referent

Včerejší

JISR Institute, a.s.

Dělnická 35, Pardubice-Drozdice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Zahraniční pracovní cesty, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Obchodní referent


O pozici

Co vás čeká?

  • Aktivní podpora obchodního a projektového týmu v rámci zakázek pro obranný a bezpečnostní sektor.
  • Administrativní a organizační zajištění obchodních procesů – od evidence poptávek až po finalizaci nabídek a smluv.
  • Spolupráce na přípravě obchodních nabídek, kalkulací, rámcových smluv a dokumentace pro tuzemské i mezinárodní tendry.
  • Koordinace komunikace mezi obchodním týmem, technickým oddělením a projektovým řízením.
  • Kontakt se zákazníky, partnery a dodavateli – domlouvání termínů, podkladů a logistických detailů.
  • Podpora přípravy marketingových a prezentačních materiálů (technické prezentace, datasheety, firemní profily).
  • Organizace a administrace účasti společnosti na veletrzích, konferencích a partnerských prezentacích (v ČR i zahraničí).
  • Evidence obchodních případů v interním systému, příprava pravidelných reportů a přehledů pro vedení společnosti.

Co k tomu potřebujete?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru.
  • Praxi v administrativě, obchodu nebo projektové koordinaci výhodou (zkušenost z technologické či průmyslové firmy).
  • Schopnost přesné a samostatné práce v prostředí, kde se prolínají obchodní, technické a administrativní činnosti.
  • Velmi dobré organizační schopnosti a pečlivost při práci s dokumentací a daty.
  • Komunikační dovednosti a profesionální vystupování – schopnost reprezentovat firmu navenek.
  • Aktivní znalost anglického jazyka (písemná i ústní komunikace se zahraničními partnery).
  • Dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalost SharePoint nebo ERP systému výhodou.
  • Orientaci v obranném/bezpečnostním průmyslu nebo zájem o moderní vojenské technologie výhodou.
  • Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup.
  • Chuť učit se a rozvíjet své dovednosti.
  • Aktivní řidič, ŘP sk. B

Co nabízíme my?

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Samostatnost, prostor k osobnímu rozvoji a možnost seberealizace
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost home-office
  • Odměny za doporučení nového zaměstnance
  • 25 dní dovolené
  • Sickdays
  • Máme otevřenou firemní kulturu, jsme fajn tým
  • Podpora dalšího vzdělávání, příspěvek na jazykové kurzy
  • Výborná káva je samozřejmostí
  • Parkování přímo u kanceláře zdarma
  • Pravidelné firemní akce pro zaměstnance (vánoční večírek, den pro rodinu apod)
  • Nástup ideálně ihned nebo dle možností (dohodou)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.