Obchodní referent
Včerejší
JISR Institute, a.s.
Dělnická 35, Pardubice-Drozdice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Občerstvení na pracovišti
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod, Obchodní referent
O pozici
Co vás čeká?
- Aktivní podpora obchodního a projektového týmu v rámci zakázek pro obranný a bezpečnostní sektor.
- Administrativní a organizační zajištění obchodních procesů – od evidence poptávek až po finalizaci nabídek a smluv.
- Spolupráce na přípravě obchodních nabídek, kalkulací, rámcových smluv a dokumentace pro tuzemské i mezinárodní tendry.
- Koordinace komunikace mezi obchodním týmem, technickým oddělením a projektovým řízením.
- Kontakt se zákazníky, partnery a dodavateli – domlouvání termínů, podkladů a logistických detailů.
- Podpora přípravy marketingových a prezentačních materiálů (technické prezentace, datasheety, firemní profily).
- Organizace a administrace účasti společnosti na veletrzích, konferencích a partnerských prezentacích (v ČR i zahraničí).
- Evidence obchodních případů v interním systému, příprava pravidelných reportů a přehledů pro vedení společnosti.
Co k tomu potřebujete?
- SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru.
- Praxi v administrativě, obchodu nebo projektové koordinaci výhodou (zkušenost z technologické či průmyslové firmy).
- Schopnost přesné a samostatné práce v prostředí, kde se prolínají obchodní, technické a administrativní činnosti.
- Velmi dobré organizační schopnosti a pečlivost při práci s dokumentací a daty.
- Komunikační dovednosti a profesionální vystupování – schopnost reprezentovat firmu navenek.
- Aktivní znalost anglického jazyka (písemná i ústní komunikace se zahraničními partnery).
- Dobrou znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalost SharePoint nebo ERP systému výhodou.
- Orientaci v obranném/bezpečnostním průmyslu nebo zájem o moderní vojenské technologie výhodou.
- Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup.
- Chuť učit se a rozvíjet své dovednosti.
- Aktivní řidič, ŘP sk. B
Co nabízíme my?
- Motivující finanční ohodnocení
- Samostatnost, prostor k osobnímu rozvoji a možnost seberealizace
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost home-office
- Odměny za doporučení nového zaměstnance
- 25 dní dovolené
- Sickdays
- Máme otevřenou firemní kulturu, jsme fajn tým
- Podpora dalšího vzdělávání, příspěvek na jazykové kurzy
- Výborná káva je samozřejmostí
- Parkování přímo u kanceláře zdarma
- Pravidelné firemní akce pro zaměstnance (vánoční večírek, den pro rodinu apod)
- Nástup ideálně ihned nebo dle možností (dohodou)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.