banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent(ka) advokátů v Praze

Méně než týden

BBH, advokátní kancelář, s.r.o.

Klimentská 1207/10, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 38 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční


O pozici

BBH je renomovaná česká advokátní kancelář s nadnárodní působností, která již působí na trhu čtvrt století. Poskytuje špičkové právní a poradenské pro nejvýznamnější klienty v oblasti českého businessu.

Co bude Vaší náplní práce?

  • každodenní činnost spojená s chodem advokátní kanceláře, např. vedení klientských spisů a administrativní podpora advokátů při přípravě právních dokumentů, např. jazykové korektury textů a formátování;
  • příprava podkladů na jednání;
  • komunikace a spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace k plnění klientských zadání;
  • správa kalendáře vašeho nadřízeného, včetně organizování jednotlivých schůzek a služebních i soukromých cest, a to nejenom v ČR, ale i v zahraničí;
  • zajišťování/obstarávání záležitostí soukromého/osobního rázu, což v tak dynamickém prostředí může být někdy velice náročné;
  • správa datových schránek jednotlivých advokátů;
  • využití anglického jazyka.

Jak vypadá ideální kandidát(ka)? Co požadujeme?

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
  • časovou flexibilitu, spolehlivost a diskrétnost,
  • pokročilé dovednosti v práci s dokumenty (nejenom MS Office),
  • logické uvažování, pečlivost, odpovědnost a důslednost,
  • komunikativnost, samostatnost, proaktivní a týmový přístup,
  • čeština na úrovni rodilého mluvčí,
  • znalost anglického jazyka na úrovni B2 (další jazyk výhodou),
  • vítána praxe v advokátní kanceláři.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • nástupní mzdu 35 až 38.000 Kč dle zkušeností,
  • práci v centru Prahy v krásných kancelářích,
  • roční bonus,
  • přátelský a podporující tým kolegů a kolegyň,
  • řadu benefitů jako např. společné akce v ČR, masáže na pracovišti, jazykové vzdělávání, program Living Well Health club hotelu Hilton Prague nebo ovoce na pracovišti,
  • 4 dny sick days,
  • příspěvek na MultiSport kartu,
  • peněžitý příspěvek na stravování
  • a především perspektivu dlouhodobé spolupráce.

Kontaktní údaje:

Emil Dobaka

T: +420 720 836 318

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.