banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor/ka pro bezpečnost a prevenci ztrát

Méně než 2 týdny

Autodoc Logistics Czech s.r.o.

Podhradská 2871/11, Cheb

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Ostraha a bezpečnost, Doprava, logistika a zásobování, Policista, Technik BOZP, Pracovník ostrahy, Specialista logistiky


O pozici

Ve společnosti AUTODOC jsou bezpečnost a prevence ztrát zásadní pro ochranu našich lidí, majetku a provozu. Pro posílení našeho týmu v Chebu hledáme motivovaného profesionála, který nás podpoří na pozici Koordinátor/ka pro bezpečnost a prevenci ztrát. V této klíčové roli budete pomáhat chránit kontinuitu provozu, zajišťovat soulad s našimi interními standardy a externími předpisy a přímo přispívat ke snižování rizik a prevenci ztrát v rámci skladu a dodavatelského řetězce.

Hlavní náplň práce:

• Podpora provoz přispěním k nouzové připravenosti a krizovému řízení.

• Identifikace zranitelných míst (např. rizika ztrát, mezery v procesech, nedodržování předpisů) a zavádění účinných zmírňujících opatření v souladu s právními a etickými normami.

• Působení jako kontaktní osoba pro záležitosti týkající se bezpečnosti s místním vedením, poskytovateli bezpečnostních služeb a externími stranami.

• Zajištění souladu pobočky v Chebu s globálními bezpečnostními standardy a politikami společnosti AUTODOC.

• Provádění pravidelných bezpečnostních auditů a vyšetřování incidentů, porušení předpisů nebo ztrátových událostí, včetně analýzy dat a reportingu.

• Vedení místních projektů v oblasti bezpečnosti a prevence ztrát, přispívání ke zlepšení infrastruktury a sledování výkonu smluvních bezpečnostních partnerů.

• Poskytování školení a komunikace zaměřených na zvyšování povědomí o tématech bezpečnosti a prevence ztrát pro zaměstnance a manažery.

Požadavky

• Prokazatelná praxe

• Chuť se neustále učit novým dovednostem

• Dobrá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

• Znalost českého jazyka (rodilý mluvčí) a anglického jazyka (min. B1)

Co nabízíme?

• Konkurenceschopné platové ohodnocení na základě Vašich profesních zkušeností

• Rychle rostoucí mezinárodní společnost se stabilním zaměstnáním

• 25 dní dovolené a 1 den volna navíc k Vašim narozeninám

• Program pro duševní pohodu – poskytující Vám a Vašim nejbližším rodinným příslušníkům bezplatné a důvěrné služby na podporu duševního a fyzického zdraví pro širokou škálu osobních i pracovních problémů

• Příležitosti k profesnímu růstu, další školení (přes 650 kurzů měkkých a tvrdých dovedností na naší e-learningové platformě) a koučink

• Bezplatné kurzy anglického a německého jazyka

• Program doporučení (Referral Program) s atraktivními odměnami

• Flexibilní pracovní doba

V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu v anglickém jazyce. Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.