Koordinátor/ka pro bezpečnost a prevenci ztrát
Méně než 2 týdny
Autodoc Logistics Czech s.r.o.
Podhradská 2871/11, Cheb
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Ostraha a bezpečnost, Doprava, logistika a zásobování, Policista, Technik BOZP, Pracovník ostrahy, Specialista logistiky
O pozici
Ve společnosti AUTODOC jsou bezpečnost a prevence ztrát zásadní pro ochranu našich lidí, majetku a provozu. Pro posílení našeho týmu v Chebu hledáme motivovaného profesionála, který nás podpoří na pozici Koordinátor/ka pro bezpečnost a prevenci ztrát. V této klíčové roli budete pomáhat chránit kontinuitu provozu, zajišťovat soulad s našimi interními standardy a externími předpisy a přímo přispívat ke snižování rizik a prevenci ztrát v rámci skladu a dodavatelského řetězce.
Hlavní náplň práce:
• Podpora provoz přispěním k nouzové připravenosti a krizovému řízení.
• Identifikace zranitelných míst (např. rizika ztrát, mezery v procesech, nedodržování předpisů) a zavádění účinných zmírňujících opatření v souladu s právními a etickými normami.
• Působení jako kontaktní osoba pro záležitosti týkající se bezpečnosti s místním vedením, poskytovateli bezpečnostních služeb a externími stranami.
• Zajištění souladu pobočky v Chebu s globálními bezpečnostními standardy a politikami společnosti AUTODOC.
• Provádění pravidelných bezpečnostních auditů a vyšetřování incidentů, porušení předpisů nebo ztrátových událostí, včetně analýzy dat a reportingu.
• Vedení místních projektů v oblasti bezpečnosti a prevence ztrát, přispívání ke zlepšení infrastruktury a sledování výkonu smluvních bezpečnostních partnerů.
• Poskytování školení a komunikace zaměřených na zvyšování povědomí o tématech bezpečnosti a prevence ztrát pro zaměstnance a manažery.
Požadavky
• Prokazatelná praxe
• Chuť se neustále učit novým dovednostem
• Dobrá znalost Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
• Znalost českého jazyka (rodilý mluvčí) a anglického jazyka (min. B1)
Co nabízíme?
• Konkurenceschopné platové ohodnocení na základě Vašich profesních zkušeností
• Rychle rostoucí mezinárodní společnost se stabilním zaměstnáním
• 25 dní dovolené a 1 den volna navíc k Vašim narozeninám
• Program pro duševní pohodu – poskytující Vám a Vašim nejbližším rodinným příslušníkům bezplatné a důvěrné služby na podporu duševního a fyzického zdraví pro širokou škálu osobních i pracovních problémů
• Příležitosti k profesnímu růstu, další školení (přes 650 kurzů měkkých a tvrdých dovedností na naší e-learningové platformě) a koučink
• Bezplatné kurzy anglického a německého jazyka
• Program doporučení (Referral Program) s atraktivními odměnami
• Flexibilní pracovní doba
V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu v anglickém jazyce. Těšíme se na Vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.