Vedoucí útvaru vývoje (m/ž)
Méně než 2 týdny
Státní tiskárna cenin, s. p.
Za viaduktem 1143/8, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, 13. plat, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Technika a vývoj, Project Manager, Vedoucí vývoje/Team Leader
O pozici
Koho hledáme?
Hledáme zkušeného lídra, který se ujme zcela nové a strategicky významné pozice. Tato role představuje jedinečnou příležitost stát u zrodu interního vývojového týmu, jehož hlavním posláním je tvorba a rozvoj systémů pro stát, které mají přímý dopad na širokou veřejnost.
Nový vedoucí bude tím, kdo nejprve porozumí našim strategickým záměrům v oblasti insourcingu stávajících řešení, nastaví směr dalšího rozvoje a následně sestaví vlastní tým odborníků. Váš vliv bude zásadní nejen na podobu architektury a kvalitu výsledných systémů vyvinutých pro zákazníka, ale i na to, jak efektivně budou podporovat cíle a poslání celé organizace.
Pokud hledáte pozici, kde můžete skloubit architektonické myšlení s vizí a leadershipem, zároveň být u důležitých rozhodnutí a mít reálný dopad na fungování veřejné správy, pak je tato příležitost právě pro vás.
Vedoucí útvaru systémového vývoje a architektury (m/ž)
Co bude Vaše náplň práce?
- Postupné vybudování a vedení nového vývojového týmu, jeho motivace a rozvoj.
 - Dohled nad realizací vývojových projektů – kvalita, termíny, rozpočet.
 - Spolupráce s vedením podniku při nastavování strategie a roadmapy.
 - Poskytování technického vedení a konzultace během celého vývoje projektů, včetně posouzení a výběru vhodné technologie a platformy pro implementaci řešení.
 - Dohled nad analytickými činnostmi a jejich řízení i doplňování na nejvyšší úrovni analyzovaných modelů.
 - Součinnost při návrhu, připomínkování či realizaci činností externích/dalších dodavatelů ve vztahu k předmětu vyvíjeného systému.
 - Součinnost při testování a akceptaci dodávek vyvíjených systémů.
 - Zavádění standardů, metodik a dobré praxe v oblasti vývoje a architektury e-government řešení a sledování novinek v této oblasti.
 
Co požadujeme?
- Prokazatelné zkušenosti s návrhem a řízením business/IT architektury.
 - Zkušenost s vedením vývojového týmu, případně s jeho budováním.
 - Zkušenost s programováním, znalost vývoje aplikací pro OS (Windows, Linux,…).
 - Znalost metodik enterprise a business architektury (TOGAF, ArchiMate výhodou).
 - Přehled o tom, jak vzniká software – od návrhu a vývoje až po testování, nasazení a údržbu.
 - Výhodou je zkušenost s řízením insourcingu nebo transformace z externího na interní vývoj.
 - Strategické, koncepční a analytické myšlení s orientací na dlouhodobý rozvoj.
 - Vyjednávací a organizační dovednosti, samostatnost.
 - Schopnost motivovat a podporovat růst spolupracovníků, být týmový lídr.
 
A co Vám za to nabídneme my?
- Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
 - 5 týdnů dovolené a další dny placeného volna navíc.
 - Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
 - Příspěvek na penzijní spoření a životní investiční pojištění.
 - Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
 - Možnost Multisport karty za zvýhodněnou cenu pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
 - Po plném zaučení občasný home-office.
 - Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
 - Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
 - Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
 - Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
 - Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
 - Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
 - Nástup možný od ledna 2026, případně dohodou.
 
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s.p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s.p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.