Koordinátor/ka firemních, personálně-finančních procesů
Méně než týden
Váš konzultant s.r.o.
Trnitá 543/16, Brno-Trnitá
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Firemní akce, Bonusy/prémie, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční
O pozici
Hledáme Koordinátora/ku firemních, personálně-finančních procesů do týmu Váš konzultant v Brně!
Jsme Váš konzultant, firma, která propojuje svět financí a realit. Naší vizí je poskytovat partnerům i klientům špičkový servis, který stojí na důvěře, lidskosti a profesionalitě. Aby vše běželo hladce, hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který nám pomůže udržovat pořádek v procesech, datech i financích. Člověka, který má rád, když je ve věcech pořádek.
Co bude náplní tvojí práce?
- Správa interních systémů (Google Workspace, CRM, Freelo, Ecomail aj.)
- Evidence a onboarding nových kolegů, aktualizace personálních dat
- Administrace smluv, benefitů a interních změn
- Komunikace s účetní kanceláří, kontrola fakturace a finančních toků
- Příprava podkladů pro porady, reporting a firemní přehledy
- Tvorba základních firemních šablon, návodů a přehledů
- Spolupráce s vedením společnosti na rozvoji vnitrofiremních procesů
Jak si tě představujeme?
- Máš přirozený smysl pro pořádek, umíš si vytvořit systém práce, jsi pečlivý/á a umíš si poradit i v situacích, kdy se toho děje hodně najednou
- Když něco nevíš, umíš se zeptat nebo zjistíš jak na to
- Baví tě, když věci dávají smysl a fungují
- Rád/a komunikuješ s lidmi a dotahuješ věci do konce
- Nebojíš se nových výzev a rád/a se učíš nové věci
- Jsi usměvavý, milý a nápomocný člověk a lidé se s tebou cítí dobře
Nemusíš být expert na všechny systémy a aplikace ale důležitější je, jak přemýšlíš, jak se učíš a jaký máš přístup k práci. Vše potřebné tě rádi naučíme a pokud máš chuť růst, zlepšovat se a učit se novým věcem, je tohle ta správná výzva pro tebe.
Na co se můžeš těšit?
- Moderní kanceláře v centru Brna, které ti poskytnout profesionální zázemí
- Mladý a přátelský tým, který táhne za jeden provaz
- Spoustu firemních akcí, teambuildingů a společných zážitků
- Postupné zaškolení do všech systémů a procesů
- Práci s obrovskou přidanou hodnotou, která má smysl a viditelný dopad
- Prostor pro růst a seberealizaci vedoucí směrem k vedení podpůrného týmu
- Volnost a důvěru, kdy si práci zvládneš nastavit po svém
Chceš do toho jít s námi?
Tak neváhej a ozvi se nám!
Napiš nám pár vět o sobě, klidně neformálně. Zajímá nás, kdo jsi, co tě baví, a proč si myslíš, že bychom si měli podat ruku právě s tebou.
Připoj svůj životopis a pár vět o tom, proč bys měl/a být součástí našeho týmu.
Těšíme se, až se potkáme osobně u dobré kávy v naší kanceláři v centru Brna.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.