Hledáme Centrálního Manažera pro Brno 🚀
Méně než týden
GET24 s.r.o.
Svatopluka Čecha 2672/100, Brno-Královo Pole
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Vzdělání není podstatné
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování
O pozici
Přidej se k GET24 🚀
Jsme GET24, startup, který mění způsob nakupování přes bezobslužné mikromarkety s moderními technologiemi. Díky našemu řešení mohou lidé pohodlně a rychle nakupovat 24/7 přímo v kancelářích, školách nebo výrobních podnicích - bez čekání a bez front. 🛒
Za co budeš zodpovědný/á a proč je to klíčové 🔑
Centrální Manažer zodpovídá za kompletní provoz města: kvalitu mikromarketů, plánování a koordinaci řidičů včetně náboru, sklad, inventury, základní technickou podporu, vozový park, řešení incidentů a pravidelné reporty. Na základě dat i reality v terénu optimalizuje sortiment i procesy, aby byly mikromarkety spolehlivé. Jde o klíčovou roli, která propojuje lidi, procesy a čísla, udržuje pořádek v operativě, snižuje náklady a zvyšuje spokojenost zákazníků.
Co bude tvoje mise (hlavní odpovědnosti) 🎯
- Provoz & kvalita mikromarketů: pravidelné kontroly, evidence nálezů a zadání nápravných úkolů.
- HR & směny pro řidiče: nábory, plánování směn podle objemu závozů, operativní výměny.
- Finance & reporty: měsíční budgety, vyhodnocování mikromarketů.
- Mzdy & docházka: kontrola odpracovaných hodin řidičů, fakturace.
- Sklad & zásoby: práce s informacemi o chybějícím/přebytečném zboží, vyhodnocení a předání k akci.
- Inventury: organizace harmonogramu, zajištění průběhu a dohled nad odchylkami.
- Logistika & auta: tankovací karty, evidence km/SPZ, kontrola výdajů, řešení nestandardní spotřeby.
- Zákaznická péče: telefon a e-mail - prioritní řešení incidentů.
- Operativa: kontrola závozů a doladění nedostatků.
- Optimalizace sortimentu: měsíční doporučení podle prodejů a výsledků mikromarketů.
Koho hledáme 👤
- Máš řidičák sk. B; část týdne zvládneš být v terénu a když je potřeba, sedneš do dodávky a vyřešíš krizovku.
- Umíš si perfektně zorganizovat práci a držet priority.
- Chceš se podílet na růstu firmy a jsi týmový/á hráč/ka.
- Jsi samostatný/á, pečlivý/á a umíš přepínat mezi tabulkami a terénem.
- Komunikačně zvládáš řidiče, dodavatele i zákazníky - umíš naslouchat i jasně zadat úkol.
- Jsi časově flexibilní a umíš rychle řešit problémy (ranní kontroly plánů, řešení nedostatků).
- Praxe s POS systémy výhodou.
Co nabízíme 🎁
💡 Možnost podílet se na inovativním startupu s jasnou vizí.
🚀 Dynamické prostředí startupu, krátké rozhodovací linky a prostor věci měnit.
📈 Růstové příležitosti
💶 Férové ohodnocení dle zkušeností
Zní to jako výzva pro vás? Pošlete nám svůj životopis a pojďme společně měnit budoucnost nakupování!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.