ředitel/ředitelka Domova pro seniory Sokolnice, P. O.
Včerejší
Jihomoravský kraj
Zámecká 57, Sokolnice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní školka, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Zařazené
Státní a veřejná správa, Zdravotnictví a sociální péče, Ředitel instituce
O pozici
ředitel/ředitelka Domova pro seniory Sokolnice, příspěvkové organizace,
se sídlem Zámecká 57, 664 52 Sokolnice
Změna začíná u vedení. Staňte se klíčovou osobností proměny péče.
Hledáme silnou a inspirativní osobnost, která dokáže vést tým a společně s ním naplňovat vizi proměny zařízení v moderní službu 21. století. Očekáváme otevřenost inovacím, odvahu zavádět nové přístupy v péči o seniory a citlivý důraz na rozvoj paliativní péče, která podporuje důstojnost a kvalitu života klientů.
Koho hledáme?
Někoho, kdo:
- má zkušenosti s vedením lidí a organizací – ideálně v sociálních nebo příbuzných službách,
- umí strategicky uvažovat a přeměňovat vize v konkrétní kroky,
- vize a odhodlání vést zařízení k proměně na moderní službu odpovídající 21. století, která respektuje individuální potřeby a důstojnost seniorů,
- zvládne nastavit nové procesy, udržet kvalitu a komunikovat změnu navenek i dovnitř,
- má vysokou míru empatie, odolnosti vůči stresu a schopnost vést tým v období změn.
Co bude náplní Vaší práce?
- zodpovědnost za strategické vedení a rozvoj zařízení,
- řízení kvality poskytovaných služeb a jejich přeměnu v moderní péči o seniory,
- motivace a vedení zaměstnanců v období změn,
- komunikace se zřizovatelem, partnery a rodinami klientů,
- nastavovat efektivní procesy a zajišťovat ekonomickou stabilitu organizace.
Co požadujeme?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském programu,
- vítána minimálně tříletá praxe ve vedoucí pozici (v oblasti sociálních služeb výhodou),
- schopnost vést a motivovat tým, nastavovat efektivní procesy a podporovat inovace,
- znalost moderních trendů v sociální práci a péče o seniory, včetně paliativní péče,
- výborné organizační, komunikační dovednosti, psychickou odolnost, hodnotový rámec,
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Co nabízíme?
- odpovědnou manažerskou pozici,
- možnost reálně ovlivnit podobu a kvalitu sociálních služeb ve prospěch klientů,
- prostor pro zavádění inovací a moderních přístupů v péči o seniory,
- stabilní pracovní zázemí, profesní podporu a možnost dalšího vzdělávání.
Obsah přihlášky:
- písemná koncepce s návrhem vlastní vize transformace a vedení organizace,
- název pracovního místa a označení zařízení, v němž má být vedoucí pracovní místo vykonáváno,
- ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom i vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, případně dodatek k diplomu),
- strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce),
- lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vedoucího pracovního místa,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
Doplňující informace:
- součástí výběrového řízení může být i psychologické testování uchazečů/uchazeček
- předpokládaný nástup do funkce: 1. ledna 2026, případně dle vzájemné dohody
- platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 07.11.2025, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
odbor kancelář ředitele
oddělení personální
Mgr. Veronika Vyoralová
Žerotínovo nám. 449/3
601 82 Brno
podané osobně na podatelnu úřadu na výše uvedené adrese
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty úřadu
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky úřadu: x2pbqzq).
Informace pro uchazeče:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno IČO: 70888337) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před jmenováním na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.