Asistent/ka kanceláře
Méně než týden
RESPILON Nanofibers s.r.o.
Jiráskova 1971, Úvaly
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Asistent/asistentka
O pozici
Baví tě, když má věc řád, ale zároveň máš rád/a pestrou agendu? Umíš se samostatně rozhodovat v operativě a dotahovat úkoly do konce? Máš angličtinu na komunikativní úrovni a nezaškodí ti jednat i s úřady? Pak hledáme možná právě tebe. Mrkni níže na detaily!
Kdo jsme?
Jsme RESPILON – česká technologická firma se startupovou kulturou a velkými plány. Od roku 2013 vyvíjíme, vyrábíme a prodáváme nanovlákenné výrobky do desítek zemí světa – od průmyslových aplikací po kosmetiku. Výrobu máme v ČR, exportujeme globálně a rosteme.
Místo výkonu práce: Úvaly (nutná denní přítomnost na pracovišti; Home Office po dohodě).
Co bude cílem tvé práce?
· Kompletní office a provozní support výrobního týmu v Úvalech – od organizace kanceláře po koordinaci každodenní agendy.
· Samostatné řešení operativy: plánování, objednávky, podklady pro účetnictví, evidence dokumentů, hlídání termínů a „dotahování“.
· Komunikace s úřady a institucemi (pošta, spedice, živnostenský/obecní úřad apod.) – vyjednáváš za firmu v běžných agendách.
· Zajištění provozních nákupů a služeb (kurýři, kancelářský a výrobní materiál, servis).
· Organizace schůzek, návštěv a drobná asistence managementu.
· Základní komunikace v angličtině (e-mail/telefon/online) – dodavatelé, kurýři, partneři ze zahraničí.
· Spolupráce s kolegy z Brna/Prahy/HR/obchodu – pestrá práce napříč firmou.
Jaká jsou naše očekávání a požadavky?
· Energie, spolehlivost, samostatnost a rozhodnost v operativních věcech; přirozená důslednost a „smysl pro pořádek“.
· Skvělá organizace času, schopnost prioritizovat a dotahovat – běh operativní firmy „držíš v chodu“.
· Řidičský průkaz B (výhodou – občasné pochůzky).
· Angličtina min. na komunikativní úrovni (další jazyk výhodou).
· Zkušenosti z asistentské/office/provozní role jsou vítané, ale nejsou podmínkou.
· Pozice je otevřená všem – mladým i zkušeným dámám (zkušenosti jsou velké plus) a klidně i mužům.
Na co se můžeš těšit?
· Pestrá agenda, ve které je vidět tvoje práce každý den.
· Prostor pro vlastní nápady – mluvíš přímo s majiteli a týmem, nic se netáhne.
· Možnost učit se novým věcem ve firmě, která vyrábí špičkové technologie a prodává do zahraničí.
· Neformální prostředí bez korporátních mantinelů, rychlé rozhodování.
· 25 dní dovolené, zvýhodněné ceny našich produktů, vzdělávání a další benefity.
· Mzda při nástupu 30–40 000 Kč dle zkušeností, s možností růstu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.