Legal & Corporate Governance Specialist
Méně než 2 týdny
Versute investiční společnost, a.s.
Rohanské nábřeží 670/17, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Právní služby, Compliance officer, Financial Controller, Odborný asistent, Advokátní a notářský koncipient, Právník
O pozici
VERSUTE je česká investiční společnost zaměřující se na správu fondů a poskytování komplexních služeb v oblasti zakládání, obhospodařování a administrace fondů kvalifikovaných investorů.
Co bude Vaší náplní práce
- Komunikace a pravidelná koordinace činností v oblasti compliance a interního auditu – příprava podkladů pro kontroly, řešení nápravných opatření, zajištění schválení plánů a zpráv.
 - Příprava, revize a právní kontrola smluv, dodatků a ostatních dokumentů.
 - Podpora implementace nových regulatorních požadavků do procesů společnosti.
 - Aktualizace vnitřních předpisů (ve spolupráci s Compliance a ostatními útvary společnosti).
 - Podpora vedení společnosti v oblasti administrativy a řízení agend.
 - Správa korporátních záležitostí společnosti a investičních fondů.
 - Podpora personální agendy – příprava pracovních smluv, komunikace se mzdovou účetní apod.
 - Správa datových zpráv a systému pro jejich správu.
 - Plnění povinností plynoucích z právních a vnitřních předpisů (např. reporting FATCA, GATCA).
 
Co od Vás očekáváme
- VŠ vzdělání právního či ekonomického směru.
 - Minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici nebo v právních službách.
 - Dobré právní povědomí a schopnost orientovat se v právních dokumentech.
 - Pečlivost, systematičnost, samostatnost a zodpovědnost.
 - Zkušenost s compliance či interním auditem výhodou.
 - Aktivní zájem o finance, kapitálové trhy či platební styk.
 - Schopnost přizpůsobit se rychle se měnícímu regulatornímu prostředí.
 - Dobrou znalost MS Office a schopnost efektivní komunikace napříč odděleními i s externími institucemi.
 
Co Vám nabídneme
- Práci na hlavní pracovní poměr v moderních kancelářích v Praze – Karlíně.
 - Spolupráci s odborníky napříč segmenty finančního trhu.
 - Možnost profesního růstu v oblasti práva, compliance i corporate governance.
 - Přátelský tým, férové jednání a prostor pro vlastní iniciativu.
 - 5 týdnů dovolené, zkrácenou pracovní dobu, sick days a další benefity.
 
Zaujala Vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis s krátkým představením a my Vás budeme kontaktovat. Těšíme se na setkání s Vámi!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.