banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní manažer/ka

Méně než 2 týdny

MePro Trading, s.r.o.

Žabovřeská 1462, Praha-Zbraslav

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Auto i pro soukromé účely, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Správce e-shopu, Product Specialist, Obchodní referent


O pozici

Přidej se do pohodového týmu 3 lidí a získej rozmanitou práci, která tě bude naplňovat. Společně s týmem budeš mít na starosti, jak péči o zákazníky, tak komunikaci s dodavateli a týmem obchodních zástupců, skladové zásoby, objednávky aj..

Náplní tvého dne bude:

· Komunikace s dodavatelem – objednávání zboží, řešení reklamací, forecast, faktury za zboží

· Osobní, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, odběrateli a obchodními partnery (customer servis) – zpracování objednávky, zpracování poukazů/ E-poukazů, zajištění logistiky objednávek/zboží, balení nárazových vzorků, vystavování darovacích smluv

· Práce s účetním systémem Helios – přijímání zboží na sklad, evidence přijatých a vydaných faktur do systému

· Skladové hospodářství – příjem a výdej zboží v systému, inventury

· Support našemu obchodnímu teamu (cca 10 lidí) – Zpracování objednávek vzorků

· Administrativní podpora obchodně-technického úseku

· Kontrola aktuálnosti firemní databáze

· Zajišťování kancelářských potřeb...

Požadavky:

· Komunikační dovednosti, komunikativní znalost AJ

· Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost

· Organizační a administrativní zdatnost

· Uživatelská znalost práce s PC, MS Office - Word, Excel (znalost Helios výhodou)

· Technická počítačová zdatnost

· Přátelský a otevřený přístup

· Základní znalost principů účetnictví výhodou

Nabízíme:

· Práci na HPP

· fixní mzdu, celkové rozpětí mzdy - 35 000 Kč až 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení a motivační odměny dle odvedené práce

· Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu

· Zaručené 4 týdny dovolené + až 5 dnů dovolené navíc

· Možnost využití telefonu k soukromým účelům

· Práce v aktivním týmu

· Zázemí stabilní společnosti

· Práci v perspektivní oblasti

· Pracovní doba 7:30 – 16:00 nebo 8:00 - 16:30 hod.

· Výborná káva na pracovišti

Pro tuto pozici hledáme člověka, který má organizační schopnosti, je odpovědný, důsledný a pečlivý. Pokud jsi člověk, který nemá rád monotónní a stereotypní práci, jsi schopna/schopen rychle reagovat a řešit nové situace, budeš tou pravou posilou v našem týmu. Nabízíme Ti vysokou míru samostatnosti, uplatnění Tvé kreativity, a Tvé vysoké nasazení jsme připraveni náležitě ocenit.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.