Administrativní manažer/ka
Méně než 2 týdny
MePro Trading, s.r.o.
Žabovřeská 1462, Praha-Zbraslav
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Auto i pro soukromé účely, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Vzdělání není podstatné
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Správce e-shopu, Product Specialist, Obchodní referent
O pozici
Přidej se do pohodového týmu 3 lidí a získej rozmanitou práci, která tě bude naplňovat. Společně s týmem budeš mít na starosti, jak péči o zákazníky, tak komunikaci s dodavateli a týmem obchodních zástupců, skladové zásoby, objednávky aj..
Náplní tvého dne bude:
· Komunikace s dodavatelem – objednávání zboží, řešení reklamací, forecast, faktury za zboží
· Osobní, telefonická a e-mailová komunikace s klienty, odběrateli a obchodními partnery (customer servis) – zpracování objednávky, zpracování poukazů/ E-poukazů, zajištění logistiky objednávek/zboží, balení nárazových vzorků, vystavování darovacích smluv
· Práce s účetním systémem Helios – přijímání zboží na sklad, evidence přijatých a vydaných faktur do systému
· Skladové hospodářství – příjem a výdej zboží v systému, inventury
· Support našemu obchodnímu teamu (cca 10 lidí) – Zpracování objednávek vzorků
· Administrativní podpora obchodně-technického úseku
· Kontrola aktuálnosti firemní databáze
· Zajišťování kancelářských potřeb...
Požadavky:
· Komunikační dovednosti, komunikativní znalost AJ
· Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
· Organizační a administrativní zdatnost
· Uživatelská znalost práce s PC, MS Office - Word, Excel (znalost Helios výhodou)
· Technická počítačová zdatnost
· Přátelský a otevřený přístup
· Základní znalost principů účetnictví výhodou
Nabízíme:
· Práci na HPP
· fixní mzdu, celkové rozpětí mzdy - 35 000 Kč až 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení a motivační odměny dle odvedené práce
· Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
· Zaručené 4 týdny dovolené + až 5 dnů dovolené navíc
· Možnost využití telefonu k soukromým účelům
· Práce v aktivním týmu
· Zázemí stabilní společnosti
· Práci v perspektivní oblasti
· Pracovní doba 7:30 – 16:00 nebo 8:00 - 16:30 hod.
· Výborná káva na pracovišti
Pro tuto pozici hledáme člověka, který má organizační schopnosti, je odpovědný, důsledný a pečlivý. Pokud jsi člověk, který nemá rád monotónní a stereotypní práci, jsi schopna/schopen rychle reagovat a řešit nové situace, budeš tou pravou posilou v našem týmu. Nabízíme Ti vysokou míru samostatnosti, uplatnění Tvé kreativity, a Tvé vysoké nasazení jsme připraveni náležitě ocenit.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.