banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ASISTENT/KA JEDNATELKY A PROJEKTOVÉHO TÝMU

Dnešní

201 consulting s.r.o.

  • Beranových 826, Praha-Letňany

  • Augustina Lukeše 2713, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav-Brandýs nad Labem

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

28 000 - 56 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Odborný asistent, Obchodní asistent


O pozici

Naše společnost 201 consulting s.r.o. se úspěšně více jak 13 let věnuje komplexnímu dotačnímu poradenství.

Většina našich klientů je z oblasti zpracovatelského průmyslu, konkrétně z oblasti strojírenství.
Dotační programy jsou většinou zacíleny na podporu nákupu nových technologií, zavedení úspor energie v podnicích či rozvoj inovačních a vývojových aktivit.

V současné době máme kanceláře v areálu LETOV na Praze 9 – Letňany.
Plánujeme se ale v roce 2026 přestěhovat do Brandýsa nad Labem.

Aktuálně hledáme nového zaměstnance na pozici asistenta/tky jednatelky společnosti a projektového týmu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Podpora jednatelky společnosti
  • Zajištění administrativního chodu kanceláře
  • Tvorba nabídek a smluv
  • Správa uzavřených smluv a vedení evidence
  • Administrativní podpora projektového týmu
  • Práce s databází klientů/ CRM systém (EWAY)
  • Telefonická komunikace s klienty
  • Rešerše v dotačních programech
  • Příprava newsletterů
  • Marketing společnosti (příprava veletrhů a zákaznický dnů, SO-ME)

Co od Vás očekáváme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Vysoká úroveň znalosti českého jazyka slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce s MS Office (formátování dokumentů, příprava prezentací, obchodních dopisů, newsletterů)
  • Schopnost zvládnout multitasking
  • Denní práce s prioritami
  • Odolnost vůči zátěži a umění pracovat pod tlakem
  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Týmový hráč
  • Komunikativnost, reprezentativní a příjemné vystupování
  • Pozitivní přístup a schopnost samostatného řešení úkolů
  • Ochota učit se novým věcem.
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Praxe na podobné pracovní pozici vítaná

Na co se u nás můžete těšit?

  • Kombinace práce v kanceláři a z domova
  • Práce na HPP, možnost zkráceného úvazku
  • Přátelský malý kolektiv
  • Vzdělávání v dotační problematice
  • Kariérní růst na projektového manažera
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
  • Mobilní telefon, notebook
  • Filtrovaná voda, káva a čaj
  • Vybavená kuchyňka pro přípravu jídla
  • Možnost využívat firemní rekreační zařízení
  • Dovolená 5 týdnů

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.